Nawigacja

Ogłoszenia i informacje

Wszelkie ważne informacje i wydarzenia

Obowiązuje na całym forum! Prosimy o jego przeczytanie i przestrzeganie
Nabór do redakcji

Strona 4 z 5
  «   123
4
5   »
1
27 Października 2012r. 15:20
Chciałabym zostać redaktorem :) Mam jedno pytanie: czy teksty, które tutaj wrzucamy, nie mogą być publikowane na innych stronach?
_________________
1
27 Października 2012r. 17:30
Teksty mogą jak najbardziej być publikowane wszędzie, w końcu to Ty jesteś ich autorem :). Procedura wygląda tak, że należy wysłać mi jakiś testowy tekst na prywatną wiadomość o dowolnej tematyce, może być nawet bez sensu. Chodzi głównie o sprawdzenie jak sobie dana osoba radzi z językiem i tak dalej ^.^
Ostatnio edytowany przez Yuichi 27 Października 2012r. 17:30, W całości zmieniany: 1
_________________
1
4 Stycznia 2013r. 10:36
Ja bym w sumie chciała na uploadera, bo widzę, że cuś puściutko z niektórymi anime... Nie mam w tym doświadczenia ale jeśli ktoś pomoże to ja bardzo chętnie ^___^
Ostatnio edytowany przez SeSa 4 Stycznia 2013r. 11:00, W całości zmieniany: 1
_________________
1
20 Kwietnia 2013r. 14:51
Ponawiam prośbę o dołączenie do redakcji, od czasu do czasu coś napiszę lub wrzucę jakiś odcinek.
_________________
1
26 Maja 2013r. 16:29
Ja również chętnie zajęłabym się pisaniem recenzji, albo pisaniem o ciekawostkach, zespołach/wokalistach japońskich, o kuchni etc.
Chciałabym zostać redaktorem (:
_________________
1
13 Czerwca 2013r. 20:03
*myślu myślu myślu*
W sumie to ja też bym pisnęła coś czasem... - jako redaktor oczywiście.
Hm. Tak - dajesz Ron, przetestuj mnie xD
_________________
To change the world,
start with one step.
However small - first step
is {the} hardest of all...

1
14 Czerwca 2013r. 17:55
nie oszukujmy się, baka Admin nie grzebie w tym temacie xDD lepiej rzucać w niego pw ^^
_________________



– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?