Jeśli chodzi o gatunki to tutaj raczej nikogo nie zaskoczę. Z pewnością u mnie na 1 miejscu zawsze będą shouneny dlatego że występuje w nich wiele elementów z innych gatunków. Są w nich chwile nudy,są chwile śmiechu,są momenty wartkiej akcji od której nie możemy oderwać wzroku od monitora jak i są smutne momenty gdy chce nam sie płakać. Takie "prawie wszystko w jednym". Kolejne są tytuły akcji od których po prostu niczego nie oczekuję i odprężam się patrząc jak postacie walczą między sobą. Następne są psychologiczne po których które mimo iż czasem "ciężko" mi się je ogląda ze względu na tematykę jaką poruszają lub raczej sposób jej przedstawienia (postacie gadają w taki sposób jakby były jakimiś profesorami czy coś xD) to i tak satysfakcja z poznawania historii jest duża. Następne są horrory,które oglądam przede wszystkim za.......................brutalność (której przez cenzurę niektórym produkcjom brakuje). No i na samym końcu są komedie które lubię,ale jak "trafią w mój gust". Jedna produkcja może kogoś rozbawić do łez a innego kompletnie zanudzić. Bardzo lubię tytuły,które kończą się w taki sposób,że wyczekuję z niecierpliwoscią następnego odcinka jak mój pies na żarcie xD Bardzo lubię też tytuły,których akcja dzieje się w czasach innych niż współczesność np.średniowiecze,starożytność lub cyberpunkowe miasto przyszłości,czasy I lub II Wojny Światowej.
Ostatnio edytowany przez Hikaro-kun 8 Maja 2016r. 10:26, W całości zmieniany: 2
_________________