~Pewnie jakieś pokemony XD
Ale tak na serio i całkowicie świadomie to...
Kuroko no Basket (Nie dokończyłam nawet pierwszego odcinka XD)
Potem...Kimi ni Todoke (Dotrwałam do 4 odcinka i porzuciłam)
Pierwszym animcem, który naprawdę mi się spodobał było Hotarubi no Mori E
Co prawda jest to jednoczęściowy animiec, ale gdyby nie o to pewnie nie byłoby mnie tutaj x'D
Ostatnio edytowany przez Deke_2504 15 Stycznia 2017r. 12:04, W całości zmieniany: 2
_________________