1. Shaman King - to było moje pierwsze anime,
2. Shakugan no Shana i Shakugan no Shana second - dzięki niemu trafiłam na tą stronkę ;D
3. Shugo Chara i Shugo Chara doki - potem zrobily sie strasznie głupie (bez obrazy),
4. Nana - najlepszy romans jaki oglądałam,
5. Ginbab Kaleidoscope - przy ostatnich epach ryczałam jak głupia,
6. Izura no Kiss - troche kiepskie graficznie, ale fabuła niesamowita,
7. Bokura ga Ita - czekam na następną serię,
8. La corda D'oro- primo passo i second passo - nic dodać nic ując,
9. Hakushaku to yosei - tu to się wkurzyłam, mogli bardziej sie postarać z zakończeniem, ale endingi i openingi boskie.
10. Romeo x Juliet - eh...,
11. Myself Yourself - to było to,
12. Vampire Kinight i Vampire Kinight Guilty - bardzo fajne, ale manga lepsza.
To by było na razie tyle.Ostatnio edytowany przez Ikula 12 Stycznia 2011r. 17:58, W całości zmieniany: 1
_________________
"Chyba lepiej nie pamiętać, bo wtedy łatwiej się żyje. [...]. Łatwiej żyję się bez tej pamięci, o wiele gorzej z nią, ale za to żyję się mądrzej i prawdziwiej. Jest to pamięć gorzka, ale dumna."
~ Dorota Terakowska "Córka Czarownic" ~