Ciężko, ciężko wybrać... Myślę, że moja lista będzie następująca:
1. Naruto Shippuuden(Chociaż tona fillerów mnie dosyć mocno przeraża, ale serial sam w sobie po prostu ubóstwiam ^.^)
2. Tasogare Otome x Amnesia(przydałby się drugi sezon <3)
3. Kamisama Hajimemashita(mimo iż nie jest to jakoś specjalnie błyskotliwe anime, nie raz śmiałam się do rozpuku i to właśnie mnie urzekło :'))
4. Darker Than Black: Kuro no Keiyakusha[1 sezon](Drugi sezon moim zdaniem nie był zbyt ujmujący)
5. Death Note(tutaj chyba nie muszę dodawać dlaczego *-*)
6. Sword Art Online(Był moim pierwszym anime i dzięki temu serialowi[oraz namowom przyjaciela] zaczęłam przygodę z japońską animacją, więc nie mogłabym go pominąć :>)
Oczywiście jeszcze wiele przede mną i to, co tutaj napisałam może się zmienić, jednak te anime są moim zdaniem naprawdę godne uwagi ^.-
Ostatnio edytowany przez MasamiKunoichi 14 Czerwca 2015r. 20:56, W całości zmieniany: 1
_________________