1. Uzumaki - nie, nie naruto uzumaki, tylko uzumaki: spirala, niezły horror
2. Doubt - to było genialne, niahahahah :D
3. Bradherley no Basha - psychologiczny, psychodeliczne i z lekka psychiczne.
4. Naisho no Tsubomi - jednym słowem : hahahahah
5. Death Note - trzyma w napięciu
6. Yami e Hakobu Elevator - dziwne, ale fajne, takie klątwowate
7. Saitama Chainsaw Shoujo - chore.. dziewczyna z piłą mechaniczną xD
8. Happiness - manga o nastolatkach, którzy chcą popełnić samobójstwo, ale przedtem.. nie, nie zaspoileruję
9. Yubikiri Hime - taki.. troll.. skrzat.. nie wiem co to było, ale to było groteskowe :D
10. I Am a Piano - piękne.. ^^
Ostatnio edytowany przez Conan 10 Września 2011r. 23:10, W całości zmieniany: 1
_________________