Nie będe pisała co mam, a co nie, ale co polecam. Najlepszą/jedną z najlepszyc kresek ma NGE. Dodatkowo pyszna fabuła i brawurowe wykreowanie Rei. Równie rewelacyjny jest X i Chobits CLAMPa. FMA oraz Dragon Ball to chyba najlepsze tasiemce w ogóle - więc dla fanów shounenów (a ja takowym fanem jestem~) absolutny must have. Wyżej już wspomniano rewelacyjną Spiralę, ale do hrrorów trzeba dodać jeszcze Hellsinga, bo może i fabuła wywołuje coś podobnego do reakcji na ACTA, to bohaterowie są naprawdę rewelacyjni. Alcuś jest kawaii~. Sailor Moon też fajne, ale Ami jest zdecydowanie za rzadko ;_;. Przy czym fabuła nie ma tylu wątków, co seria animowana. Jeśli zaś chodzi o Waneko - to Utena. Z komedii Love Hina i Karin. Ta pierwsza może i jest fanserwiśnianą papka, ale to klasyk, podany rewelacyjnie i rozbawiający do łez. Jednak chyba najlepszą pozycją tejże firmy jest "Detektyw "Jeż". Naprawdę - kupujcie, dopóki będzie. A ostatnio spodobał mi się Kuroshitsuji Toboso. Dziwię się, dlaczego utarł się schemat, iż Kuro to shounen-ai. Zaś z Hanami polecam suppli, Ikagami i (może trochę drogi, ale warty swej ceny) Mój Rok. Ó!
_________________
"Zabijanie się dla pokoju jest jak pieprzenie się dla cnoty" Słowa Króla~