Mógłbym wypisać tutaj wiele tytułów, ale myślę, że moje pierwsze trzy pozycje prezentują się następująco:
1. Fullmetal Alchemist (zarówno Brotherhood jak i ten drugi)
2. Blood Lad (genialne anime, aż szkoda ze tylko 10 odc :<)
3. A na trzecim miejscu High School DxD ex aequo z Fairy Tail oba sezony :D. Wiem, że trochę dziwne zestawienie na trzecim miejscu, ale nic nie poradzę :D
_________________
Wiedźmin 3 to słaba gra ;)
Link do Mojego MyAnimeList: https://myanimelist.net/animelist/tadzislaw1?status=7&tag=