Statystyki - mechanika głodu
W grach MMO jedzenie często jest strasznie bezużyteczne, odchodząc na dalszy plan, za wszelkiego rodzaju miksturami. Te oczywiście także się zapewne pojawią, jednak chcąc wykorzystać w przyszłości ogniska, obozowiska i integrować ze sobą społeczność graczy za miastami, między polowaniami i rozwiązywaniem questów, a także wnieść nieco sensu we własnoręczne budowanie farmy w swoim domku (nie tylko by zarobić na tym dodatkowe piniądze lub materiały do craftingu) postanowiłem wprowadzić mechanikę głodu.
Nie będzie wymagane bardzo częste spożywanie posiłków, jednak gdy bardzo zaniedbamy ten element będzie miało to negatywne skutki dla naszej postaci (zmniejszenie skuteczności ataku / obrony / odporności / pozytywnych buffów oraz zwiększenie skuteczności negatywnych).
Jedzenie będzie można spożywać ze składników prostych lub odpowiednio przygotowane (gotowanie, pieczenie nad ogniskiem), które to może nadać także pozytywne (lub negatywne) efekty na naszą postać :)
Pierwszym elementem systemu będzie dodanie samego poziomu głodu, jego stopniowy wzrost oraz niwelowanie przez jedzenie grzybków.
Zamknij