Profil użytkownika Kuner
Ostatnio aktywny:
16 Października 2018r. 16:47
Dołączyłem:
12 Lipca 2018r. 12:58
Urodziłem się:
28 Maja 2004
Mieszkam w:
Daleko. Bardzo daleko

Poziom: 3

368 / 375
Lista anime - ostatnie zmiany
Darker than Black: Kuro no Keiyakusha
Obejrzałem 4 z 25 odcinków
Bakemono no Ko
Obejrzałem to anime
Death Note
Obejrzałem 28 z 37 odcinków
Dzień dobry!






Coś o mnie :)




` ͜つ`




Gud mjuzik






Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
1
Julka-saan 31 Lipca 2018r. 22:47
Dużo tam opisałeś o sobie :3
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:04
//znów go odwiedza
//szuka go
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:06
//słyszy że ktoś idzie
Dzień dobry !
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:11
//zauważa go
//podchodzi
Czeeść ^^
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:13
Jak tam?
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:16
Nawet spoko, ale nudy
//uśmiecha się
A tam?
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:18
Podobnie ^^
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:23
Co tam porabiasz?
//patrzy na niego
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:25
Zamierzam w pewną gierkę pograć jak mi się zainstaluje
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:27
Uu a jaką?
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:28
W Gwinta (taka karcianka)
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:29
Coś mi się kojarzy, ale nie grałam
W sumie może ja też sobie w cuś pogram.
Tylko nie mam w co za bardzo
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:31
Mogę ci coś polecić jak chcesz
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:34
Jeśli masz coś ciekawego ^^
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:48
Na przykład jest taka gra jak Hotline Miami (na steamie można nawet tanio kupić)
Na chłopski rozum po prostu chodzisz i strzelasz do innych ludzików, a to wszystko w pięknej wypikselizowanej oprawie graficznej
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:53
Hmm a coś takiego bardziej w klimaty RPG/MMO?
//śmieje się nerwowo
0
komino34 27 Lipca 2018r. 13:53
Margonem
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:55
grałam takie sobie
0
komino34 27 Lipca 2018r. 13:57
O kurde nie spodziewałbym się
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:55
World of Warcraft może?
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:57
Grałam
Nuda ;3
Ciężko trafić w mój gust wiem xD
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 13:57
oj
To może diablo?
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 13:59
Oo fajnie brzmi o czym to
0
komino34 27 Lipca 2018r. 13:59
Metin od razu XD
//po chwili zastanowienia wróciłby pograć z kimś w Metka
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 14:15
//gra w Metina i wczoraj brała ślub na innym serwerze XDD
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 14:01
No takie typowe MMO
Bardziej to hack'n'slash
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 14:15
Obczaję i Ci powiem czy mi się podoba xD
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 21:58
Em słabe XD
0
Kuner 27 Lipca 2018r. 21:59
Mogłem się takiej odpowiedzi spodziewać xD
0
Julka-saan 27 Lipca 2018r. 22:01
Hłe hłe
Przesadzasz ^^
To nie moja wina XD
0
Julka-saan 25 Lipca 2018r. 23:09
//wbija
Dobry wieczór! ^^
0
Kuner 25 Lipca 2018r. 23:11
Hejo!
0
Julka-saan 25 Lipca 2018r. 23:13
//wręcza pocky
//podaje rękę
Julka ^^
0
Kuner 25 Lipca 2018r. 23:15
//je pocky na raz
//podaje rękę
Kondzio ^^
0
Julka-saan 25 Lipca 2018r. 23:17
Miło mi :3
//siada na podłodze
Więc opowiadaj o sobie ^^
0
Kuner 25 Lipca 2018r. 23:21
//przysiada się
Ano co by tu opowiadać...
Życie jakoś się toczy
0
Julka-saan 25 Lipca 2018r. 23:25
//patrzy na niego
Mów co lubisz robić
Opowiadaj
0
Kuner 25 Lipca 2018r. 23:32
//myśli co by tu powiedzieć żeby nie wyjść na no-life'a
No nie wiem... lubię jazdę na desce, anime, czytanie i JEDZENIE
0
Julka-saan 25 Lipca 2018r. 23:39
Rozumiem ^^
//uśmiecha się
0
Kuner 25 Lipca 2018r. 23:46
A tak poza tym to uwielbiam grać w przeróżne tytuły (głównie w rpg'i)
0
Julka-saan 25 Lipca 2018r. 23:51
No to podobnie ^^
0
Kinkie 12 Lipca 2018r. 14:12
Łysy! *-*
0
Kuner 12 Lipca 2018r. 15:31
<3
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2018
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.