trochę tego jest ^^
Kolejność jak najbardziej przypadkowa:
Vampire Knight + Guilty - dziwne, ale fajne ^^ jedno z pierwszych jakie obejrzałam
Tsubasa Chronicle - trochę się na tym zawiodłam
Zero no Tsukaima + 2 i 3 seria - magicznie i ecchi
Hitohira - nie było dane mi dokończyć tej pięknej serii
Hakuouki Shinsengumi Kitan + 2 seria - historycznie ^^
Sora no Otoshimono + Forte - wspaniała komedia
Hyakko - cudo obyczajowe
Bakomonogatari - specyficzne
Kamisama Kazoku - prosta kreska i odrobinę naciągana fabuła, ale seria ogólnie ładna
Bungaku Shoujo - 'Literacka Dziewczyna'
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan - Łii!
Kimi ni Todoke + 2 seria - coś w tym jest
Fortune Arterial - Akai Yakusoku - okropnie się na tym zawiodłam, ale przyjemnie się oglądało
Asu no Yoichi - dziaa...
_________________
Kyou mo ashita mo
Atashi zutto miteru kara