Nawigacja

Off-topic

O wszystkim i o niczym

Strona główna » O wszystkim i o niczym » Off-topic » sesja czyli bezludna wyspa
Obowiązuje na całym forum! Prosimy o jego przeczytanie i przestrzeganie
sesja czyli bezludna wyspa
0
30 Marca 2012r. 22:00
Chcę więcej czasu poświęcić na sesje. Ostrzegam, że moja wymowa nie jest taka jaka powinna być i że jestem w 100% amatorem ale chyba fajnie się gra razem. Sesja na luzie i zabawna. Więcej informacji podam później. Wpisywać się kto w ogóle chętny.
Terminy:
16:00-23:00 poniedziałek-piątek
w weekendy chyba bez żadnych ograniczeń.
Możecie zagrać raz lub kilka razy jak się Wam spodoba. Terminy to ogólnie kiedy w ogóle może dojść do sesji ale proszę nie czytać tego, że jedna sesja będzie trwała bite 7h lub bez przerwy. Na pewno się jakoś zgadamy ja podzielę ludzi i będziemy grać. Jeśli macie jakieś inne życzenia proszę pisać. Jeśli chcecie jakieś bardziej zaawansowane systemy to mogę zagrać ale nie masterować jak na razie.

A oto wersje sesji:
Klasyczna- Cóż, nic wam to nie mówi. Jest to normalna wersja gry z tą różnicą, że każdego dnia gracze wybierają rzecz.
Standardowa- Czyli rzeczy są dostępne tyle, że trzeba poszukać.

Wymagania to mikrofon i ts ewentualnie możemy się zgadać na skype.
Na wasze życzenie mogę dodać rasy, magię czy Wszech potężny wie co. Proponuję dodać zawód bohaterowi.

A teraz dla tych zupełnie zielonych. Budzicie się sami lub z kimś na piaszczystej gorącej plaży. Przed sobą widzicie dziewicą dżunglę. Musicie, przeżyć rozwikłać tajemnicze ludów lub swoich poprzedników. Odnajdzie tajne eksperymenty i przeżyjcie lub po prostu wydostańcie się z tego zielonego piekła by zobaczyć raj stworzony przez ludzi.

Musicie opisywać co Wasza postać robi. Np idę załatwić się w dżunglę i zakopuję to co zakopać mam. Każdy szczegół się liczy a za barwne i bardzo dobre opisy szczęście Was nagrodzi. Pytajcie się bo ten kto pyta nie błądzi.

To tak w skrócie naprawdę to jest bardzo łatwe i w 5s do nauczenia.

Przykład: