Nawigacja

Ogłoszenia i informacje

Wszelkie ważne informacje i wydarzenia

Obowiązuje na całym forum! Prosimy o jego przeczytanie i przestrzeganie
OnGemu - historia zmian

Strona 2 z 2
  «   1
2
0
2 Lutego 2020r. 13:30
Wersja: pre-alpha 0.7.2
01.02.2020

Kolejna aktualizacja walki, tym razem na mapie pojawili się przeciwnicy (statyczni jak na razie :))

Dodano mechanikę przeciwników
Do gry zostali dodani przeciwnicy, przebudowany został w tym celu dość spory kawałek kodu po stronie serwera, gdyż pierwsze iteracje nie pozwalały na poruszanie się innym elementom niż graczom.

Przeciwnicy obecnie nie posiadają zaimplementowanej inteligencji, dlatego są statyczni i dają się "okładać" po mordkach bez mrugnięcia spritem - zaimplementowana została jednak mechanika odrzutu (w zależności od "ciężaru" przeciwnika i zadanych mu obrażeń odlatuje dalej).

Przeciwnicy po zabiciu mają szanse na wydropienie określonych przedmiotów.

Nowe przedmioty
Do gry została zaimplementowana możliwość zakładana itemków na slot głowy, niestety to tylko wersja developerska, więc nie będzie on widoczny na postaci. Dodatkowo dodane zostały 2 nowe bronie. Do ich odkrycia zachęcam samodzielnie - powiem tylko, że Zjawy posiadają małą szanse na wydropienie drugiej, silniejszej broni :)

Przedmioty zostały zaciągnięte z:
https://babysamurai.itch.io/super-epic-fantasy-weapons-pack
https://shikashiassets.itch.io/shikashis-fantasy-icons-pack


Zmiana wyglądu postaci
Jako, że jest to wersja developerska nic nie stoi na przeszkodzie, by umożliwić zmianę wyglądu naszej postaci. W grze pojawiła się szafa, w której bez skrępowania możecie zmienić wygląd, płeć, kolor włosów czy skóry, a nawet orientacje seksualną, miłej zabawy!

Sprity zostały zaciągnięte od: https://pipoya.itch.io/pipoya-free-rpg-character-sprites-32x32

Zmiany na mapie
Mapa została nieco zwiększona na południe, gdzieniegdzie dodano nowe elementy ozdobne, a w prawym dolnym rogu mapy pojawiła się "mhroczna kraina", w której jest mroczno i w ogóle :V

Wygląd map zaciągnięty od:
https://guttykreum.itch.io/
https://finalbossblues.itch.io/ashlands-tileset

Poprawki
- Item powinien być już widoczny w momencie przenoszenia w ekwipunku
- Poprawiono błąd powodujący zawieszenie się serwera przy ataku postaci bez przedmiotu w ręce
Ostatnio edytowany przez 0 2 Lutego 2020r. 13:37, W całości zmieniany: 1
_________________
0
9 Lutego 2020r. 14:49
Wersja: pre-alpha 0.7.3
03.02.2020

Poruszanie przeciwników
Przeciwnicy przechadzają się po mapce :V
Ostatnio edytowany przez 0 9 Lutego 2020r. 14:49, W całości zmieniany: 2
_________________
0
9 Lutego 2020r. 17:38
Wersja: pre-alpha 0.7.4
09.02.2020

Poprawy błędów:
Poprawiono utykanie mobków w przeszkodach - mobki po pewnym czasie na stałe komponowały się w płotki i drzewa

Usprawniono system pozycji mobków, przez co już tak często się nie teleportują - nadal system nie jest idealny, tak samo jak pozycja gracza


Poprawiono wizualny błąd z bronią, kręcącą się wokół gracza w momencie "lagów"

Mapa:
- Upadły pień drzewa - poprawiono pozycje zagnieżdżenia na mapie (postaci już wizualnie nie wchodzą na pień)

_________________
0
Wczoraj o 18:09
Wersja: pre-alpha 0.8.0
23.02.2020

Poruszanie za pomocą samej myszki
- Do gry została dodana opcja poruszania się samą myszką / tąpnięciem palcem w ekran dotykowy. Wystarczy wskazać miejsce, w które postać ma się udać i kliknąć :). Znajdowanie ścieżek jeszcze nie jest zaimplementowane, dlatego postać idzie prosto do danego punktu, nie omijając przeszkód.

- Dalej można poruszać się za pomocą klawiszy WASD

- Poprawiono nieco "teleportacje" gracza po zakończeniu ruchu przy pomocy WSAD

Kolizje między mobkami i graczami
Dodano kolizje między przeciwnikami oraz graczami, jest to nieco zbugowane i czasem będzie nas teleportowało, albo wtapiało w mobki i innych graczy :V

Nowy przeciwnik
- Dodano nowego, słabego przeciwnika "Grzyboluda", który dropi grzybki, chleb i drewniany miecz. Respawnuje się 30 sekund i posiada mało życia, więc nowi gracze będą mieli łatwiej coś znaleźć.

- Dodano możliwość indywidualnego ustawiania prędkości do mobków, każdy więc porusza się z inną prędkością.

Zmiany na mapie
- Mapę rozszerzono na południe, dodając parę elementów dekoracyjnych

Wykorzystano tymczasowe grafiki:
Charlesthehurst https://www.rpgmakercentral.com/topic/16280-charlesthehursts-resources/
Kauzz https://www.rpgmakercentral.com/topic/40758-kauzz-resources-tilesets/
Jason Perry http://www.timefantasy.net/
Ostatnio edytowany przez 0 Wczoraj o 18:18, W całości zmieniany: 2
_________________

Strona 2 z 2
  «   1
2
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2020
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.