Nawigacja

Ogłoszenia i informacje

Wszelkie ważne informacje i wydarzenia

Obowiązuje na całym forum! Prosimy o jego przeczytanie i przestrzeganie
OnGemu - historia zmian

Strona 1 z 3
1
23   »
2
27 Listopada 2019r. 20:15
Wersja: pre-alpha 0.8.1
25.02.2020

Bardzo mała aktualizacja, ale dodaje fajny efekt :V

- Dodano efekt przy śmierci mobka oraz przy znikaniu przedmiotu rzuconego na ziemię
- Ograniczono odrzut mobków po ataku

Efekt zaczerpnięty z:
https://ashishlko11.itch.io/special-effects-vol01

Wersja: pre-alpha 0.8.0
23.02.2020

Poruszanie za pomocą samej myszki
- Do gry została dodana opcja poruszania się samą myszką / tąpnięciem palcem w ekran dotykowy. Wystarczy wskazać miejsce, w które postać ma się udać i kliknąć :). Znajdowanie ścieżek jeszcze nie jest zaimplementowane, dlatego postać idzie prosto do danego punktu, nie omijając przeszkód.

- Dalej można poruszać się za pomocą klawiszy WASD

- Poprawiono nieco "teleportacje" gracza po zakończeniu ruchu przy pomocy WSAD

Kolizje między mobkami i graczami
Dodano kolizje między przeciwnikami oraz graczami, jest to nieco zbugowane i czasem będzie nas teleportowało, albo wtapiało w mobki i innych graczy :V

Nowy przeciwnik
- Dodano nowego, słabego przeciwnika "Grzyboluda", który dropi grzybki, chleb i drewniany miecz. Respawnuje się 30 sekund i posiada mało życia, więc nowi gracze będą mieli łatwiej coś znaleźć.

- Dodano możliwość indywidualnego ustawiania prędkości do mobków, każdy więc porusza się z inną prędkością.

Zmiany na mapie
- Mapę rozszerzono na południe, dodając parę elementów dekoracyjnych

Wykorzystano tymczasowe grafiki:
Charlesthehurst https://www.rpgmakercentral.com/topic/16280-charlesthehursts-resources/
Kauzz https://www.rpgmakercentral.com/topic/40758-kauzz-resources-tilesets/
Jason Perry http://www.timefantasy.net/


Wersja: pre-alpha 0.7.4
09.02.2020

Poprawy błędów:
Poprawiono utykanie mobków w przeszkodach - mobki po pewnym czasie na stałe komponowały się w płotki i drzewa

Usprawniono system pozycji mobków, przez co już tak często się nie teleportują - nadal system nie jest idealny, tak samo jak pozycja gracza


Poprawiono wizualny błąd z bronią, kręcącą się wokół gracza w momencie "lagów"

Mapa:
- Upadły pień drzewa - poprawiono pozycje zagnieżdżenia na mapie (postaci już wizualnie nie wchodzą na pień)



Wersja: pre-alpha 0.7.3
03.02.2020

Poruszanie przeciwników
Przeciwnicy przechadzają się po mapce :V

Wersja: pre-alpha 0.7.2
01.02.2020

Kolejna aktualizacja walki, tym razem na mapie pojawili się przeciwnicy (statyczni jak na razie :))

Dodano mechanikę przeciwników
Do gry zostali dodani przeciwnicy, przebudowany został w tym celu dość spory kawałek kodu po stronie serwera, gdyż pierwsze iteracje nie pozwalały na poruszanie się innym elementom niż graczom.

Przeciwnicy obecnie nie posiadają zaimplementowanej inteligencji, dlatego są statyczni i dają się "okładać" po mordkach bez mrugnięcia spritem - zaimplementowana została jednak mechanika odrzutu (w zależności od "ciężaru" przeciwnika i zadanych mu obrażeń odlatuje dalej).

Przeciwnicy po zabiciu mają szanse na wydropienie określonych przedmiotów.

Nowe przedmioty
Do gry została zaimplementowana możliwość zakładana itemków na slot głowy, niestety to tylko wersja developerska, więc nie będzie on widoczny na postaci. Dodatkowo dodane zostały 2 nowe bronie. Do ich odkrycia zachęcam samodzielnie - powiem tylko, że Zjawy posiadają małą szanse na wydropienie drugiej, silniejszej broni :)

Zmiana wyglądu postaci
Jako, że jest to wersja developerska nic nie stoi na przeszkodzie, by umożliwić zmianę wyglądu naszej postaci. W grze pojawiła się szafa, w której bez skrępowania możecie zmienić wygląd, płeć, kolor włosów czy skóry, a nawet orientacje seksualną, miłej zabawy!

Zmiany na mapie
Mapa została nieco zwiększona na południe, gdzieniegdzie dodano nowe elementy ozdobne, a w prawym dolnym rogu mapy pojawiła się "mhroczna kraina", w której jest mroczno i w ogóle :V

Poprawki
- Item powinien być już widoczny w momencie przenoszenia w ekwipunku
- Poprawiono błąd powodujący zawieszenie się serwera przy ataku postaci bez przedmiotu w ręce

Wersja: pre-alpha 0.7.0
29.01.2020

Wersja 0.7.x skupiać się będzie na walce

Dodano możliwość ataku
Po kliknięciu myszką lub "tapnięciu" palcem w ekran dotykowy następuje atak w kierunku kursora / dotknięcia

Atak na chwilę obecną jest tylko wizualny, nie powoduje żadnych obrażeń na żadnym elemencie

Atakować możemy zarówno mieczem, jak i bez niczego (tj. pięścią)

Zmiany w przedmiotach

Nowo wydropione drewniane miecze mają prędkość ataku od 0,3s do 0.5s - te które obecnie macie wydropione będą nieeeeezwykle wolne w ataku :)

Poprawki błędów

Poprawa "zastygającego" kursora do zmiany rozmiaru okna (nie znikał po zjechaniu z krawędzi okna)

Wersja: pre-alpha 0.6.0
27.01.2020

Statystyki postaci
Żadna gra RPG nie obejdzie się bez statystyk, są podstawą obliczania wszystkich elementów od walki, obrony, poprzez wykonywane akcje, rozmowy z NPC itd. itd.

W grze występować będą następujące atrybuty wraz z krótkim, przykładowym opisem - jest to tylko zalążek tego czym one będą, gdyż zależy mi na tym, by statystyki zmieniały rozgrywkę w jak największym stopniu (granie silnym i mało inteligentnym bohaterem będzie inaczej kreowało świat i postrzeganie przez inne postacie, niż przechodzenie gry zręcznym, błyskotliwym magiem)

Cytat
Siła - Decydować będzie o sile ataku, możliwości noszenia cięższego ekwipunku, decydować będzie o możliwości oraz efektywności wykonania różnych akcji wymagających siły (przenoszenie, popychanie przedmiotów, odpychanie wrogów).

Cytat
Zręczność - Odpowiedzialna będzie za szybkość ataku, unikanie oraz parowanie ciosów oraz decydować będzie o efektywności oraz możliwości wykonania akcji jej wymagających

Cytat
Inteligencja - Decyduje o sile zaklęć, pozwala także zdobyć ogólną wiedzę ułatwiającą niektóre zadania czy dialogi

Cytat
Wytrzymałość - Oparte o nią będzie ilość punktów zdrowia, ogólna obrona, odporności na negatywne efekty, szybsza regeneracja energii

Cytat
Charyzma - Przydatna będzie w rozmowach z NPC, pozwalać będzie na lepsze kontakty z "kompanami" czy to w postaci stworków czy ludzi walczących po naszej stronie, pozwoli na przejście niektórych misji w sposób dyplomatyczny lub wysługując się kim innym

Cytat
Percepcja - Dzięki niej postać będzie w stanie wyciągnąć dużo więcej informacji podczas wykonywania zadania, co może nas uchronić przed nieprawidłowymi wnioskami. Ułatwiać będzie także wykrywanie pułapek, pozwoli łatwiej wykryć kłamstwo od postaci niezależnych, otwierać będzie alternatywne możliwości na wykonanie zadań.

Cytat
Szczęście - Co tu dużo mówić, ulepszanie przedmiotów, znajdowanie rzadkich zbroi, łatwiejsza wygrana w grach hazardowych, większa szansa, że nasze pomyłki nie będą miały aż tak wielkich konsekwencji.


Zmiany w itemach
Nowo zdobyty Drewniany miecz ma 40% szans na to, że będzie zwiększał siłę od 1 do 5

Drobne poprawki
Lekkie poprawki w systemie okienek

Wersja: pre-alpha 0.5.3
24.01.2020

- Można teraz przenosić oraz skalować okienko z ekwipunkiem, nie działa to idealnie, ale to zaczątek możliwości dostosowania interface do swoich upodobań. Pozycja okienka oraz jego wielkość jest zapamiętywana na urządzeniu.

Wersja: pre-alpha 0.5.2
16.01.2020

- Porównanie z aktualnie założonym przedmiotem
- Dodanie możliwości założenia przedmiotu na ekranie dotykowym (np. telefony). Wystarczy "tapnąć" na przedmiot palcem, wybrać "przenieś" następnie tapnąć ponownie na slot na przedmiot
- Lekkie poprawki w dymku przedmiotu, dzięki którym powinny być możliwe do zobaczenia w całości na mniejszych ekranach

Wersja: pre-alpha 0.5.1
15.01.2020

Poprawiono błąd uniemożliwiający podnoszenie przedmiotów, gdy mieliśmy zajęte sloty od 1 do 10 i otworzyliśmy skrzynię

Wersja: pre-alpha 0.5.0
14.01.2020
Dodano mechanikę zakładania przedmiotów
Obecnie możliwa do założenia jest broń, po wejściu w ekwipunek możemy zaekwipować drewniany miecz

Dodatkowe mechaniki i zmiany:
- Dodanie mechaniki skrzynek z dropem. Zamiast zbierać przedmiot od razu do ekwipunku (jak w przypadku np. grzybków) podany przedmiot wypadnie na ziemie
- Jeżeli brak miejsca w EQ, a zbierzemy jakiś item (np. grzybek) zostanie od wyrzucony na ziemie zamiast znikać

Zmiany na mapie
- Lekkie zwiększenie rozmiaru mapy na wschód
- Dodanie skrzynki z dropem (drewniany miecz). Skrzynka odnawia się 5 minut, znajduje się na końcu ścieżki na wschód (na prawo).

Nowe przedmioty

Cytat

Drewniany miecz
Obrażenia: od 3-8 do 5-12
Zasięg: od 1 do 2 metrów (metr to mniej więcej szerokość płotka, czyli 64 pixeli)
Prędkość ataku: od 1 do 2 sekund


Wersja: pre-alpha 0.4.0
22.12.2019

Dodano mechanikę statystyk postaci
Na pierwszy strzał poszedł głód

Głód rośnie w miarę czasu lub czynności, które wykonujemy (jeżeli stoimy rośnie wolniej, jeżeli chodzimy szybciej - w przyszłości walka / rzucanie zaklęć i inne aktywności także będą przyspieszać jego rośnięcie). Jeżeli wzrośnie do określonego poziomu (obecnie powyżej 65%) otrzymujemy efekt 'Osłabienie z głodu'. Aktualnie efekt zmniejsza prędkość postaci o 100 jednostek. W przyszłości będzie można oczywiście zwiększać odporności, które będą zmniejszały rośnięcie głodu lub jego skutki.

Obecnie istnieje tylko jeden poziom efektu głodu, jednak w przyszłości będzie on stopniowo zwiększał swoją moc w zależności od pustej przestrzeni w żołądku gracza - jednak nie będą to jakieś irytujące wartości, nie chcę by ta mechanika zmuszała graczy do zapychania połowy plecaka jedzeniem :)

Zmiany w interface efektów
- Efekty posiadają teraz wizualne odzwierciedlenie ile czasu zostało do ich zakończenia
- Po najechaniu kursorem pokazują się informacje o efekcie (na telefonie będzie w przyszłości zapewne trzeba po prostu dotknąć paluszkiem, by zobaczyć informacje)

Poprawki błędów
- Zmiany prędkości innych graczy powodowane efektami są już prawidłowo ustawiane (wcześniej postać innego gracza miała inną prędkość na serwerze, a inną u nas)
- Poprawiono pasek wykonywania akcji u innych graczy (widzimy teraz, że są w trakcie podnoszenia)

-----------------------------------------------
Tutaj zmieniałem formatowanie listy zmian
Od teraz wersja posiada większą czcionkę, a poszczególne zmiany są wytłuszczone - pod nimi normalnym tekstem jest ich opis
-----------------------------------------------


14.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.3.0
- Ukończono pracę nad edytorem poziomów, dzięki temu łatwo można edytować mapę i dodawać nowe elementy
- Dodano mechanikę efektów na postaci (buffów, debuffów), które przez określony czas nakładają wzmocnienie lub osłabienie
- Dla grzyba dodano możliwy efekt "Grzybne spowolnienie"
- Dodano nowy przedmiot Muchomor z możliwym efektem "Muchomorowe przyspieszenie"
- Rozszerzono mapę, dodano dodatkową przestrzeń na prawo od dotychczasowych terenów.

Zmiany w itemach nie wpływają na itemy, które mamy już w ekwipunku, żaden z nich nie otrzyma dodatkowych efektów

08.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.2.1
- Przenoszenie itemów dla telefonów (wystarczy kliknąć na przedmiot, wybrać opcje przenieś, następnie kliknąć na wolny slot)
- klawisz E otwiera oraz zamyka okno plecaka

07.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.2.0
- Możliwość przenoszenia przedmiotów między slotami w plecaku (obecnie działa tylko poprzez "przeciąganie" przedmiotu myszką, dla sterowania dotykowego w telefonie zostanie przygotowany odpowiedni system w wersji 0.2.1)
- Możliwość wyrzucenia przedmiotu z ekwipunku, pojawia się on wtedy na ziemi. Inni gracze nie mogą go podnieść przez 2 minuty. Po 4 minutach całkowicie znika.
- Poprawka widoczności komunikatu systemowego (gracz x dołączył itd.)

06.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.1.2
- Poprawa błędu uniemożliwiającego zamknięcie okna plecaka na przeglądarce firefox
- Poprawiono pozycje grzybków w plecaku na przeglądarce firefox

05.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.1.1
- Dodano plecak, w którym lądują zebrane przedmioty
- Dodano menu podglądu itemu w plecaku
- Zaimplementowano mechanikę używania przedmiotów (kliknij raz na przedmiot i wybierz z menu lub kliknij w przedmiot 2x w plecaku)

01.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.1.0

- Dodano mechanikę zbierania (obecnie nałożona na grzybki).
Zbierać możemy klikając myszką (palcem na telefonie) lub klawiszem f, gdy jesteśmy odwróceni w stronę grzybka
- Poprawiono przewijanie chatu
- Poprawiono wyświetlanie ilości graczy online
- Poprawiono wysyłanie wiadomości na telefonie
- Poprawki w kodzie serwera i klienta (oraz drobne sprzątanie kodu)

28.11.2019
Wersja: pre-alpha 0.0.2

- Zaktualizowano interface chatu oraz samej gry
- Gra dostosowana do urządzeń mobilnych (gamepad, dynamiczna rozdzielczość)
- Drobne poprawki
- Dodanie licznika graczy online na spamlive

27.11.2019
Wersja: pre-alpha 0.0.1

- Pierwsza publiczna wersja gry
Ostatnio edytowany przez 0 25 Lutego 2020r. 18:58, W całości zmieniany: 29
_________________
0
28 Listopada 2019r. 20:12
28.11.2019
Wersja: pre-alpha 0.0.2

- Zaktualizowano interface chatu oraz samej gry
- Gra dostosowana do urządzeń mobilnych (gamepad, dynamiczna rozdzielczość)
- Drobne poprawki
- Dodanie licznika graczy online na spamlive
_________________
0
1 Grudnia 2019r. 20:57
01.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.1.0

- Dodano mechanikę zbierania (obecnie nałożona na grzybki).
Zbierać możemy klikając myszką (palcem na telefonie) lub klawiszem f, gdy jesteśmy odwróceni w stronę grzybka
- Poprawiono przewijanie chatu
- Poprawiono wyświetlanie ilości graczy online
- Poprawiono wysyłanie wiadomości na telefonie
- Poprawki w kodzie serwera i klienta (oraz drobne sprzątanie kodu)
Ostatnio edytowany przez 0 1 Grudnia 2019r. 21:11, W całości zmieniany: 2
_________________
0
5 Grudnia 2019r. 21:31
05.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.1.1
- Dodano plecak, w którym lądują zebrane przedmioty
- Dodano menu podglądu itemu w plecaku
- Zaimplementowano mechanikę używania przedmiotów (kliknij raz na przedmiot i wybierz z menu lub kliknij w przedmiot 2x w plecaku)
_________________
0
6 Grudnia 2019r. 20:15
06.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.1.2
- Poprawa błędu uniemożliwiającego zamknięcie okna plecaka na przeglądarce firefox
- Poprawiono pozycje grzybków w plecaku na przeglądarce firefox
_________________
0
7 Grudnia 2019r. 21:40
07.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.2.0
- Możliwość przenoszenia przedmiotów między slotami w plecaku (obecnie działa tylko poprzez "przeciąganie" przedmiotu myszką, dla sterowania dotykowego w telefonie zostanie przygotowany odpowiedni system w wersji 0.2.1)
- Możliwość wyrzucenia przedmiotu z ekwipunku, pojawia się on wtedy na ziemi. Inni gracze nie mogą go podnieść przez 2 minuty. Po 4 minutach całkowicie znika.
- Poprawka widoczności komunikatu systemowego (gracz x dołączył itd.)
_________________
0
8 Grudnia 2019r. 14:26
08.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.2.1
- Przenoszenie itemów dla telefonów (wystarczy kliknąć na przedmiot, wybrać opcje przenieś, następnie kliknąć na wolny slot)
- klawisz E otwiera oraz zamyka okno plecaka
_________________
0
14 Grudnia 2019r. 17:09
14.12.2019
Wersja: pre-alpha 0.3.0
- Ukończono pracę nad edytorem poziomów, dzięki temu łatwo można edytować mapę i dodawać nowe elementy
- Dodano mechanikę efektów na postaci (buffów, debuffów), które przez określony czas nakładają wzmocnienie lub osłabienie
- Dla grzyba dodano możliwy efekt "Grzybne spowolnienie"
- Dodano nowy przedmiot Muchomor z możliwym efektem "Muchomorowe przyspieszenie"
- Rozszerzono mapę, dodano dodatkową przestrzeń na prawo od dotychczasowych terenów.

Zmiany w itemach nie wpływają na itemy, które mamy już w ekwipunku, żaden z nich nie otrzyma dodatkowych efektów
Ostatnio edytowany przez 0 14 Grudnia 2019r. 17:11, W całości zmieniany: 1
_________________
0
22 Grudnia 2019r. 13:29
Wersja: pre-alpha 0.4.0
22.12.2019

Dodano mechanikę statystyk postaci
Na pierwszy strzał poszedł głód

Głód rośnie w miarę czasu lub czynności, które wykonujemy (jeżeli stoimy rośnie wolniej, jeżeli chodzimy szybciej - w przyszłości walka / rzucanie zaklęć i inne aktywności także będą przyspieszać jego rośnięcie). Jeżeli wzrośnie do określonego poziomu (obecnie powyżej 65%) otrzymujemy efekt 'Osłabienie z głodu'. Aktualnie efekt zmniejsza prędkość postaci o 100 jednostek. W przyszłości będzie można oczywiście zwiększać odporności, które będą zmniejszały rośnięcie głodu lub jego skutki.

Obecnie istnieje tylko jeden poziom efektu głodu, jednak w przyszłości będzie on stopniowo zwiększał swoją moc w zależności od pustej przestrzeni w żołądku gracza - jednak nie będą to jakieś irytujące wartości, nie chcę by ta mechanika zmuszała graczy do zapychania połowy plecaka jedzeniem :)

Zmiany w interface efektów
- Efekty posiadają teraz wizualne odzwierciedlenie ile czasu zostało do ich zakończenia
- Po najechaniu kursorem pokazują się informacje o efekcie (na telefonie będzie w przyszłości zapewne trzeba po prostu dotknąć paluszkiem, by zobaczyć informacje)

Poprawki błędów
- Zmiany prędkości innych graczy powodowane efektami są już prawidłowo ustawiane (wcześniej postać innego gracza miała inną prędkość na serwerze, a inną u nas)
- Poprawiono pasek wykonywania akcji u innych graczy (widzimy teraz, że są w trakcie podnoszenia)
Ostatnio edytowany przez 0 22 Grudnia 2019r. 13:29, W całości zmieniany: 1
_________________
0
14 Stycznia 2020r. 18:47
Wersja: pre-alpha 0.5.0
14.01.2020
Dodano mechanikę zakładania przedmiotów
Obecnie możliwa do założenia jest broń, po wejściu w ekwipunek możemy zaekwipować drewniany miecz

Dodatkowe mechaniki i zmiany:
- Dodanie mechaniki skrzynek z dropem. Zamiast zbierać przedmiot od razu do ekwipunku (jak w przypadku np. grzybków) podany przedmiot wypadnie na ziemie
- Jeżeli brak miejsca w EQ, a zbierzemy jakiś item (np. grzybek) zostanie od wyrzucony na ziemie zamiast znikać

Zmiany na mapie
- Lekkie zwiększenie rozmiaru mapy na wschód
- Dodanie skrzynki z dropem (drewniany miecz). Skrzynka odnawia się 5 minut, znajduje się na końcu ścieżki na wschód (na prawo).

Nowe przedmioty

Cytat

Drewniany miecz
Obrażenia: od 3-8 do 5-12
Zasięg: od 1 do 2 metrów (metr to mniej więcej szerokość płotka, czyli 64 pixeli)
Prędkość ataku: od 1 do 2 sekund
_________________
0
15 Stycznia 2020r. 18:58
Wersja: pre-alpha 0.5.1
15.01.2020

Poprawiono błąd uniemożliwiający podnoszenie przedmiotów, gdy mieliśmy zajęte sloty od 1 do 10 i otworzyliśmy skrzynię
_________________
0
16 Stycznia 2020r. 22:06
Wersja: pre-alpha 0.5.2
16.01.2020

- Porównanie z aktualnie założonym przedmiotem
- Dodanie możliwości założenia przedmiotu na ekranie dotykowym (np. telefony). Wystarczy "tapnąć" na przedmiot palcem, wybrać "przenieś" następnie tapnąć ponownie na slot na przedmiot
- Lekkie poprawki w dymku przedmiotu, dzięki którym powinny być możliwe do zobaczenia w całości na mniejszych ekranach
_________________
0
24 Stycznia 2020r. 23:58
Wersja: pre-alpha 0.5.3
24.01.2020

- Można teraz przenosić oraz skalować okienko z ekwipunkiem, nie działa to idealnie, ale to zaczątek możliwości dostosowania interface do swoich upodobań. Pozycja okienka oraz jego wielkość jest zapamiętywana na urządzeniu.
_________________
0
27 Stycznia 2020r. 22:39
Wersja: pre-alpha 0.6.0
27.01.2020

Statystyki postaci
Żadna gra RPG nie obejdzie się bez statystyk, są podstawą obliczania wszystkich elementów od walki, obrony, poprzez wykonywane akcje, rozmowy z NPC itd. itd.

W grze występować będą następujące atrybuty wraz z krótkim, przykładowym opisem - jest to tylko zalążek tego czym one będą, gdyż zależy mi na tym, by statystyki zmieniały rozgrywkę w jak największym stopniu (granie silnym i mało inteligentnym bohaterem będzie inaczej kreowało świat i postrzeganie przez inne postacie, niż przechodzenie gry zręcznym, błyskotliwym magiem)

Cytat
Siła - Decydować będzie o sile ataku, możliwości noszenia cięższego ekwipunku, decydować będzie o możliwości oraz efektywności wykonania różnych akcji wymagających siły (przenoszenie, popychanie przedmiotów, odpychanie wrogów).

Cytat
Zręczność - Odpowiedzialna będzie za szybkość ataku, unikanie oraz parowanie ciosów oraz decydować będzie o efektywności oraz możliwości wykonania akcji jej wymagających

Cytat
Inteligencja - Decyduje o sile zaklęć, pozwala także zdobyć ogólną wiedzę ułatwiającą niektóre zadania czy dialogi

Cytat
Wytrzymałość - Oparte o nią będzie ilość punktów zdrowia, ogólna obrona, odporności na negatywne efekty, szybsza regeneracja energii

Cytat
Charyzma - Przydatna będzie w rozmowach z NPC, pozwalać będzie na lepsze kontakty z "kompanami" czy to w postaci stworków czy ludzi walczących po naszej stronie, pozwoli na przejście niektórych misji w sposób dyplomatyczny lub wysługując się kim innym

Cytat
Percepcja - Dzięki niej postać będzie w stanie wyciągnąć dużo więcej informacji podczas wykonywania zadania, co może nas uchronić przed nieprawidłowymi wnioskami. Ułatwiać będzie także wykrywanie pułapek, pozwoli łatwiej wykryć kłamstwo od postaci niezależnych, otwierać będzie alternatywne możliwości na wykonanie zadań.

Cytat
Szczęście - Co tu dużo mówić, ulepszanie przedmiotów, znajdowanie rzadkich zbroi, łatwiejsza wygrana w grach hazardowych, większa szansa, że nasze pomyłki nie będą miały aż tak wielkich konsekwencji.


Zmiany w itemach
Nowo zdobyty Drewniany miecz ma 40% szans na to, że będzie zwiększał siłę od 1 do 5

Drobne poprawki
Lekkie poprawki w systemie okienek
Ostatnio edytowany przez 0 27 Stycznia 2020r. 22:40, W całości zmieniany: 1
_________________
0
29 Stycznia 2020r. 21:06
Wersja: pre-alpha 0.7.0
29.01.2020

Wersja 0.7.x skupiać się będzie na walce

Dodano możliwość ataku
Po kliknięciu myszką lub "tapnięciu" palcem w ekran dotykowy następuje atak w kierunku kursora / dotknięcia

Atak na chwilę obecną jest tylko wizualny, nie powoduje żadnych obrażeń na żadnym elemencie

Atakować możemy zarówno mieczem, jak i bez niczego (tj. pięścią)

Zmiany w przedmiotach

Nowo wydropione drewniane miecze mają prędkość ataku od 0,3s do 0.5s - te które obecnie macie wydropione będą nieeeeezwykle wolne w ataku :)

Poprawki błędów

Poprawa "zastygającego" kursora do zmiany rozmiaru okna (nie znikał po zjechaniu z krawędzi okna)
_________________

Strona 1 z 3
1
23   »
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2020
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.