ja jeszcze tej całej listy nie mam, więc się pofatyguje i napiszę co oglądałam :P
* Skip Beat,
*Vampire Knight (Guilty),
*Shuffle,
*Akane Iro Ni Somaru Saka,
*Higurashi No Naku Koro Ni (Kai i Rei jeszcze nie),
*Lucky Star,
i chyba tyle...
_________________