Posortowałem według mojej oceny (od najlepszych do najgorszych).
Z zachodnich gier:
1. Crysis, Mirros's Edge, Prototype, Portal, Portal 2 (ex æquo)
2. Counter Strike, Minecraft, F.E.A.R., Crysis 2
3. Need for Speed (Most Wanted najlepsze), SPORE (szkoda, że mniej krwawe od bety)
A Mass Effect to gniot. ;p
Z japońskich:
Touhou i kilka visual novelek / eroge
MMORPG i pokrewne nie gram. Jeszcze czasem lubię sobie zagrać w stare gry z NES-a, jak Mario, Contra, Prince of Persia, Tank 1980 czy na DOS-a - Prehistoryk (1 i 2).
_________________