Nawigacja

Off-topic

O wszystkim i o niczym

Obowiązuje na całym forum! Prosimy o jego przeczytanie i przestrzeganie
Co sądzisz o...

Strona 17 z 44
0
29 Lipca 2013r. 14:36
Harakiri... Seppuku.... i inne synonimy



Tak więc co prawda niewiele z nią rozmawiałem, ale zaskoczyła mnie w rozmowie o samobójcach...
A mianowicie Seppuku, znaczy Harakiri, które nawiązuje do samobójstwa, jest przeciwna.
Tak więc moje wyobrażenie o niej się zmieniło.
Jak to Aś napisała czyta ksionszki więc gut.


Cóż bym mógł więcej o niej powiedzieć.
Nawet ładna, a avatar też ma w miarę : D (podoba mi się - avatar)

Blues, jest spoko i nadzieja : D (mam nadzieję, że zna coś więcej niż tylko Dżem : D)
_________________


0
29 Lipca 2013r. 14:52
Desfaq

Nie znam go jeszcze za dobrze, praktycznie w ogóle, ale wygląda mi na zdecydowana osobę, która wiele tu wnosi. Wciąż jednak jest wędrowcem. ;)
Ostatnio edytowany przez Astral 29 Lipca 2013r. 14:52, W całości zmieniany: 1
_________________
0
29 Lipca 2013r. 19:47
Astral.
Nowy userek.
Ma na swoim koncie artykuły, mam nadzieję, że nie ostatnie.
_________________



– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
– Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.
0
29 Lipca 2013r. 20:14
Dziabeł.
Właścicielka owcy. Ma świetny avek i profajl.
Mówi ,że jestem Vanishem i najwyraźniej po masakrach z jej udziałem muszę robić pranie ;-;.
Wiele osób czuje przed nią respekt i w sumie ja się do tych człowieków wliczam.
Wraz z Maviyą lubi chyba polować ,bo ostatnio mnie upolowały ,ale cudem odbiłam się gdzieś w krzaczory. *^*
Osobiście sądzę ,że jest osobą kreatywną (sądząc po jej opowiastkach na forum) i ciekawą osobą ,ale nie mam pojęcia co w sumie ona sądzi o mnie ._.
_________________
0
29 Lipca 2013r. 22:30
Pandzia c:

ZBOK ZBOK ZBOK ZBOK
słodziudka czerownowłosa c:
Ale zdradziła mnie więc tutaj przegięła :'(
_________________
~ W psychopatycznym mordercy jest coś romantycznego. Wyobraź sobie, że giniesz, bo dusi cię własnymi rękoma. Wydusza z ciebie życie i ostatnia rzecz, jaką widzisz, to jego twarz...
0
4 Sierpnia 2013r. 12:40
Czas na szturchnięcie tematu ;-;
Pandziaaa < 333
Kocham ją! Jest takim ,moim zajebistym wyjątkiem :D
Ma mą mokrą koszulkę z soku grejpfrutowego.
Prowadzimy często wojny na bitą śmietanę.
Ma zajebisty gust i dużo osób ją tu lubi i ja też ^^.


_________________
0
6 Sierpnia 2013r. 13:31
Vanisz, jakoś ma zastanawiający pociąg do tego tematu xD
odkąd nie jest blu, zaczynam się przekonywać, że może będą z niej ludzie ^^ a może to wina Tomasza, hu nołs xD
Właśnie dołączyła do naszej Redakcji, aż jestem ciekawa co z tego wyjdzie ( mam nadzieję, że to coś,nie zje nas wszystkich o.O)
Lubie jej stopkę z Inu xD

_________________



– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
– Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.
0
7 Sierpnia 2013r. 13:17
Dobra... ćwiczymy temat, bo się zakurzy.

Co by tu nowego o Pandzi napisać.. hmm..
Wesoła, zabawna, często coś napisze, a potem dopiero paczy co za herezje tworzy, ale z tego dużo śmiechu jest [pewnie już 100x było to napisane, ale co tam].
Podsyła mi fajne smaczki na pw... ho ho ho *-*
Przyjazna, nie widziałam nawet żeby się na kogoś wkurzyła ani się z kimś kłóciła O.o Podejrzane xD
Kocha świnki i planuje kiedyś mieć taką malutką, może wietnamską, who knows xD
_________________
0
7 Sierpnia 2013r. 13:23
Mav - mniejsze zło

Baba od ptysi widzę że jako jedna z nielicznych idzie z upem na bieżąco (że jej się chce)
Lubię ją wkurzać i zawsze jak pisze że ma spam na gg to muszę jej go jeszcze zwiększyć swoją osobą :P
Można z nią i pożartować i porozmawiać poważnie. Ocenia niektóre moje wiersze i potem krzyczy na mnie że nie stawiam przecinków itd. (abym umiał to robić :P)
Lubię tę bakę :D
_________________
0
17 Sierpnia 2013r. 2:03
Ja ruszę

Pandzia.
Dziewczyna, która lubi... bardzo dużo rzeczy.
Jest dość otwarta (nie wiem czy przed wszystkimi czy nie)
Jest mi trochę głupio, bo czasami zdarzyło się, że powiedziałem jej parę słów za dużo.
Bardzo lubię tę osobę.
Zaraża optymizmem, wtedy kiedy potrzeba go najwięcej.
Lubi być w centrum uwagi.
Na początku mi to lekko przeszkadzało, ale po paru rozmowach z nią uznałem, że to jest osoba godna zaufania i przy tym bardzo miła.
_________________


0
19 Sierpnia 2013r. 10:26
DesfaQQQ

Dużo o tobie nie napiszę bo nie mam zbyt dobrego z Tobą kontaktu bo po prostu za mało ze sobą piszemy (ale się nie martw ja pisze tylko z dziewczynami :D)
Jesteś na pewno kreatywny i twórczy
I ktoś tutaj jest dość zamknięty co?
Starasz się być "na uboczu"
Lubisz powypisywać trochę smętow :D
_________________
0
19 Sierpnia 2013r. 11:56
Onizuka...Norbert..
Słucha genialnej muzyki...
Jego poczuci humoru nie ma sobie równych...
Zmienia dziewczyny szybciej niż striptizerka ściąga swe ubranie, ale podobno nie jest taki płytki i powierzchowny na jakiego wygląda...
Czy jest zboczony...hmmm...TAK
Ma takie coś na brzuszku co sprawia, że dziewczyny na niego lecą, jak ćmy do światła...
Ma młodszą siostrę, która jest bardzo urocza

Tajga go lubi :D
_________________

0
19 Sierpnia 2013r. 18:32
Tajga o.O
Chyba już pisałam o tej paskudzie uroczej istocie z piekła rodem xD
Ale ja tam stara jestem, miewam sklerozę, więc napiszę jeszcze raz, a co.
Ostatnio u Tajgi dostrzegam jakieś zapędy wróżbiarski-psychologiczne- lookaj w kleksa a powiem Ci kim jesteś xD
Wiecznie gdzieś sobie idzie i ostatnio jakoś mało jej na spamie:3
Albo to tylko ja się z nią mijam o.O
Mówi do mnie Dziab Dziabku ~~
Ukochana Adaśka, o którą jest zabójczo zazdrosny.
Ostatnio rzuca tekstami Zeo :)
Baaaaardzo podoba mi się malutka wersja słodziaśnej Oli, co udaje aniołka na kanapie z psem xD
Ogólnie jest istotą ciekawą, chociaż nie do końca zdecydowaną i potrafiącą walczyć o swoje.
Zabija tych, co nie lubią anime ^^
Kopiując Tomka..
Ola<3



xD
Ostatnio edytowany przez Dziabeł 19 Sierpnia 2013r. 18:51, W całości zmieniany: 4
_________________



– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
– Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.
0
20 Sierpnia 2013r. 10:54
Dziabeł.
Większe zło on-a.
Ma bardzo fajny avatar i ładnie zrobiony profajl.
Wraz z Maviyą pieszczą się ogonami.
Chyba każdy wie, że przed wieloma osobami budzi respekt.
Ubolewa nad moimi przecinkami xD.
Nie wiem, co jeszcze mogłabym o niej powiedzieć, ale odkąd dołączyłam do redakcji, to coraz bardziej zaczynam ją lubić.
A może to przez to, że już nie próbuje mnie zabić? ;-;
_________________
0
8 Grudnia 2013r. 19:20
Vanillia - Patrycja.
Mówiłam, że nie polubię, a jednak polubiłam.
Jesteś niesamowicie zakręcona i urocza.
Miło się z Tobą rozmawia.
_________________

Strona 17 z 44
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2021
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.