NIE KLIKAJ
Profil użytkownika/czki Aiko-Chan

Aiko-Chan

SEME NATANIELA
Zbanowany
Ostatnio aktywny/a:
11 Grudnia 2016r. 22:33
Dołączyłem/am:
6 Stycznia 2016r. 15:02
Urodziłem/am się:
9 Kwietnia 2000
Mieszkam w:
...

Poziom: 25

104 / 3125
Lista anime - ostatnie zmiany
Love Stage!!
Obejrzałem/am to anime
Sekaiichi Hatsukoi 2
Obejrzałem/am 5 z 12 odcinków
Super Lovers
Obejrzałem/am to anime
Hotarubi no Mori e
Obejrzałem/am to anime
Fairy Tail
Obejrzałem/am to anime



Hej
My się nie znamy? Podejrzewam że nie. Jestem [...] (Zboczeniec). Wiem, że możesz mi nie wierzyć ale świat który nas otacza lub bardziej.. świat który otacza ciebie jest wymyślony przez ciebie ty możesz robić z nim wszystko. Pomyśl. Zobacz. Poczuj. Marzysz o idealnym świecie. Nie udaje ci się? Nie dziwię się. Wiesz co to jest świat anime? Ja w nim żyję.






Ohh.. dalej tu jesteś?
Czekasz aż powiem Wulgaryzmy wypierdalaj?
Żartuję.
Chcesz ciasto? Coś do picia? Mogę ci zaoferować czarną kawę z mlekiem z cynamonem i szczyptą mięty. Właśnie zrobiłem.
//podając ci kawę
Słuchaj, jest taka sprawa.. nie potrafię zrozumieć w jaki sposób funkcjonujesz. Widzisz.. ja jestem nie przyzwyczajony do ludzkiej postaci. Możesz mi wytłumaczyć?
//Bierze łyk kawy ze spokojem






//Siada koło ciebie
Po prostu, nie jestem osobą ''taką'' o jakiej właśnie myślisz. Mam nadzieję że to zrozumiesz.
Jestem inny. Jedynym. Ja widzę to czego ty nie widzisz. Ja.. ja mogę wszystko.
Jestem nienormalnym demon którym kieruje Wulgaryzmy najebany egzorcysta.
//Przybliża się do ciebie
Chcesz zobaczyć to czego nie możesz zobaczyć? I wiedzieć kim.. lub czym, naprawdę jesteś?
Jesteś tylko kopią. Kopią człowieka który nie istnieje. Ty, nie istniejesz. Pokazać tobie twoje ja??




Chcesz żebym był twój?
//Łapię cię za brodę
Mogę być tylko twój. Możesz ze mną robić co chcesz.
//Uśmiecha się
Co odpowiesz? Chcesz szluga, kocie?







~~~



Uwielbiam Hentaie
Uwielbiam Yaoi
Uwielbiam Yuri
Uwielbiam Romanse
Uwielbiam horrory
Uwielbiam Dramaty
Uwielbiam Mangi
Kocham Nataniela
Uwielbiam Natkę
Uwielbiam SasukiSan
Uwielbiam NekoYatsu
Uwielbiam Marli
Uwielbiam Bonie
uwielbiam mexxena
Uwielbiam KaWaiSenpai
uwielbiam..




~~~



Muzyka gejuszka


Naga fota



Jestem Yaoistą




UWAGA MUSISZ TO OBEJRZEĆ! (popłakałem się)



Prawda boli. Dosłownie.





Miłego dnia
~ Życzy zboczuch

Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
0
Irvean 22 Stycznia 2017r. 20:55
11 Grudnia 2016r. 22:29...
Zapamiętajmy tą datę [*]
0
Natkak1 22 Stycznia 2017r. 20:40
A co mi tam ;-;
[*]
Drugi raz ale trudno \o/
0
lee eun bi 29 Grudnia 2016r. 14:36
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ◯ ⋯ ︵       ^v^
¸︵︵( ░░ )︵.︵.︵  
(´░░░░░░ ') ░░░' )
`´︶´¯`︶´`︶´︶´` ^v^  ^v^
╔┓┏╦━━╦┓╔┓╔━━╗╔╗
║┗┛║┗━╣┃║┃║╯╰║║║
║┏┓║┏━╣┗╣┗╣╰╯║╠╣
╚┛┗╩━━╩━╩━╩━━╝╚╝
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
0
NekoYatus 22 Grudnia 2016r. 21:29
[*] [*] [*]


NIEEEEEEE ;-;

//idzie po nóż
0
NekoYatus 22 Grudnia 2016r. 21:43
Uwielbiam NekoYatsu (chodziło o mnie ;-;)
0
NekoYatus 22 Grudnia 2016r. 21:44
//bierze nóż

//zastanawia się co zrobić sobie
0
Bezimienny 23 Grudnia 2016r. 18:34
Najlepiej kanapkę
0
NekoYatus 24 Grudnia 2016r. 2:05
W sumie xD Głodna się zrobiłam...

Ejjjjj no Beźu ;-; Musiałeś? xd
0
Bezimienny 25 Grudnia 2016r. 12:51
//Głaszcze Neko
Tak mi się wymsknęło ^^'
0
Etrems 19 Grudnia 2016r. 20:10
O nie :c Kolejny ban, ktoś mi powie o co chodzi? :c
//dalej smuta

[*]
0
NekoYatus 24 Grudnia 2016r. 2:05
Ja też nie wiem :<

[*]
0
KandeySan 12 Grudnia 2016r. 13:18
Ja cię kiedyś zabiję Kacperku.. [*]
1
Natkak1 12 Grudnia 2016r. 7:43
[*]
Rest in peace :c
1
Masuo 12 Grudnia 2016r. 0:12
A zgin przepadnij duszo nieczysta. To kara za to, że próbowałeś mnie zgwałcić. xDD
1
Studenciak 11 Grudnia 2016r. 23:58
[*]
2
Bonia 11 Grudnia 2016r. 22:57
[*]
Aiko ;----;
2
Mimi Chan 11 Grudnia 2016r. 22:54
[*]
stawiamy wszyscy znicza dla Aiko :c
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 22:51
[*]
Szkoda że zbanowany zostałeś
2
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 22:49
Aiko...
Ja płacze...
2
Bonia 11 Grudnia 2016r. 22:54
//siada obok . Obejmuje ramieniem . Dodaje otuhy i pociesza....kogo oszukuje ? Ryczy z nim ...
2
Marli 11 Grudnia 2016r. 22:55
*dołącza do nich*
2
Edyyta 11 Grudnia 2016r. 22:55
//Przyłącza się ..
1
Studenciak 11 Grudnia 2016r. 23:11
UWAGA FACEBOOK AIKO
Kacper Wólczyński
(W tle yaoi rozpoznacie)
Plz napiszcie do mnie..
2
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 23:17
Ja jeszcze raz przeglądam twój profil i widzę:
"Kocham Nataniela"...
Wcześniej tego nie widziałem...
I kurde popadłem w histerie...
1
Studenciak 11 Grudnia 2016r. 23:26
Hehe...
No na tym skończymy naszą historię.
1
Bonia 11 Grudnia 2016r. 22:45
Co ?
Zbanowany ? NIE Π°Π
1
Edyyta 11 Grudnia 2016r. 22:47
:<
0
NekoYatus 22 Grudnia 2016r. 21:29
Łączmy się w bólu ;-;
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:32
Napiszę tu, bo tam się skończyło miejsce ;_;
//patrzy na niego
//ma czerwone uszy
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:34
//ściąga mu spodnie
//Rzuca go na ziemię
//Zaczyna całować go w brzuch
I tak chyba zaraz przejdziemy na priv xd
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:35
Wypadało by xDD

Nie...
Ai..Aiko...
//zasłania sobie oczy
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:36
Dobra idziemy na priv ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:37
Spoko ^^
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:38
*gryzie rękaw*
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:39
NIE PRZEGRYŹ GO
JA ODKUPYWAĆ NIE BĘDĘ
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:42
Nie gryzę by urwać, tylko tak po prostu
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:45
Mondre mondre
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:48
Wiem, Grell tak parę razy gryzł materiałową serwetkę
0
Edyyta 11 Grudnia 2016r. 20:52
Ohayo! T^T Cudowny profil *^* Świetny filmik ♥ Taki uroczy ;3
//Oczekuje na przybicie piąteczki
1
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:56
Yoo~
//Przybija piątkę z uśmiechem
0
Edyyta 11 Grudnia 2016r. 21:16
//Rumieni się i lekko uśmiecha
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:40
//a tak po prostu tuli PO PRZYJACIELSKU !

nudzi jej się
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:41
//Tula :3
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:42
*tuli oboje*
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:49
ZAPISUJĘ TO ZDJĘCIE *^*

Mexxene nie bój się kocham yuri xD
Zdania nie zmienię!
I gdybym był płcią przeciwną ciebie bym od razu brał ;)
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:50
//woli nic nie mówić
0
mexxena 11 Grudnia 2016r. 19:53
nie wiem czy się cieszyć czy bać
twoja lista anime tego nie mówi!
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:54
Jestem z tobą duchowo :/
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:55
ja czytam yuri ;)
Nie umiem oglądać yuri.
Mam dużo mang yuri hard :p
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:55
*nerwowy śmiech*

To nieźle
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:56
ciesze się , że jednak jesteś facetem ^^
0
mexxena 11 Grudnia 2016r. 20:14
trudno wierzyć gejowi że lubi yuri
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:43
Gdybym był dziewczyną powiedziałabyś ''trudno uwierzyć lesbijce że lubi yaoi'' ;)
To jest to samo!
Ja lubię yaoi i yuri..
Lubię...
Lubię kiedy jest wątek homoseksualizmu..
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 20:46
PIONA AIKO :D
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:48
Haha żeś jednak ożył xD
A już miałem do ciebie pisać!
//Piona
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 20:49
Kąpałem się xD
Martwiłeś się? :3
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:49
Aiko chętnie by to zobaczył XD
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:54
Nie, nie nic nie mówiłem... ^//////^

Bonia cicho bo się dowie
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 20:55
Oj, Aiko...
//cmoka go w noszek
I tak wiem :3
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:00
//Łapię go za ogon i zaczyna się śmiać

Że cię podglądałem?
A jeśli chodzi o tamto o co ci chodzi to wiem że wiesz
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:00
PODGLĄDAŁEŚ?!?!?!
//rumieni się
Puść... :c
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:02
//Przybliża się do niego
//Odkrywa mu plecy
//Robi malinkę Natenielowi na plecach
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:04
//krwotok
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:05
*krwotok*


0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:07
MARLI !! PIONA !!
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:08
Piona ^^
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:04
Co ty..?!
//jest cały czerwony na twarzy
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:06
//Zaczyna go namiętnie całować
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:07
//zaciska powieki
//poddaje się
Ty weź się nie rozpędzaj xD
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:08
awwww
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:09
//Przyciska go do ściany dalej całując
To przez marli i bonie :)
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:10
//wierci się
//odwzajemnia pocałunek

Co zrobiły? ;_;?
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:11
//zaraz zemdleje z braku krwi .....
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:12
//Podnosi mu bluzkę do góry
//Zaczyna całować z języczkiem
Za bardzo mnie napaliły ;)
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:13
*KRWOTOK*




idźcie na priv bo będzie ban >.<
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:14
MARLI ! ŁAP MN......
//zemdlała
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:15
*złapała w ostatniej chwili*
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:14
//otwiera szeroko oczy
//bardziej poddać się nie da ;_;
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:16
//Zaczyna się lekko uśmiechać
//Robi mu malinkę na szyi
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:17
*Boni leży na latającym dywanie* Idźcie na priv bo zaraz się nie powstrzymam i będą fotki
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:19

za dużo krwi ....biedne napalone dziewczyny
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:18
//przekręca lekko głowę
//oczy mu się szklą
Aiko...
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:19
Kawaiiiiiii~~~~
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:21
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:22
//Zaczyna go obmacywać, wszędzie gdzie popadnie
//Przytrzymuje mu ręcę

Banu nie będzie
Dziabeł nigdy nie był na moim profilu. A przecież nie będzie sprawdzał moich komentarzy, nie?
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:23
A skąd wiesz?
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:24
Dziabeł uważa mnie za Wulgaryzmy jebanego raka
Zaraz zacznę usuwac wasz komentarze. Jest ich więcej niż naszych z natanielem ;o
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 21:23
PO CO JA TO SOBIE WYOBRAŻAM !!! AA !! NIE !!
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:25
//stara się wyrwać
//oddycha głośno
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:26
//Przytrzymuję go tak żeby się nie wyrwał
//Znowu zaczyna go namiętnie całować
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 21:28
//denerwuje się
//zamyka oczy
//jest uległy
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 21:31
//Zdejmuję bluzkę
//Zaczyna rozpinać mu bluzkę
//Nie ustaję w całowaniu
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 21:01
*obserwuje z ukrycia, energicznie machając ogonem* Neko ^^
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 19:31
AIKO-CHAN
WEŹ LUKNIJ NA MÓJ PROFIL, GALERIA NATHA, DLA AIKO :3
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:34
~////////~
Wy chcecie mnie dzisiaj zabić..?
//Całuję Nataniela
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 19:36
//uśmiecha się
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:37
ZROBIŁAM ZDJĘCIE!!!!!
//wyciera nos chustką
Dostałam nosebleed...
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:37
//forever alone nie wiedząc co ze sobą zrobić przytula Natkę
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:39
//patrzy na zdjęcie
//dostała odstrzał nosebleed
Świetny moment uchwyciłam
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 19:40
Usuń to ;_;
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:42
Iie!
//klika coś w telefonie i chowa go do kieszeni
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 19:43
Zaraz wracam ;)
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:43
Nieprawdaż?
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:43
B-błagam.. >//////<
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:44
prześlij mi potem blootofem ;) //szepcze do Natki
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:45
*tuli Bonię*






czuje się niewidzialna >.<
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:46
Wakarimashita ^^
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:45
//wysłała zdjęcie tego momentu Aiko
Oceń ^^
//krew pociekła jej z nosa
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:45
//Rumieni się
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:47
Yass!
//piszczy cicho
Bonia!
Dawaj telefon!
Wysyłam!
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:48
*podstawia telefon Boni i swój*
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:50
//wysyła Boni i Marli zdjęcie
//wyciera nos chustką
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:51
*chowa telefony do kieszeni właścicielek*
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:51


0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:53
hehehhe ^^
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:54
No już będzie dobrze

*hug le Erza*


0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:53
Nahnahnahnah >:3
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:55
:v
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:56
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:58
bosz *^*
//chowa sie za Marli
//ukrywa rumieniec
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:58
mam dużo takich hard fotek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:59
Pokaż *.*


0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:02
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:03
ja *pip*
*o*
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:04
HE HE
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:04
Wiesz co się u mnie na półce znajduję?
Same do Wulgaryzmy kurwy nędzy yaoi i yuri (oczywiście hard) wszystko jest na podstawie hentaii.
Wszystko
Żeby
Chłopak
Miał
Zrytą
Banię
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:05
Te mam takie wrażenie X2


0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 20:13
Eh... :c
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 18:55
Ty to masz fajne video na profilu xD
Ta animacja jest spoko xD
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:09
Też mi się podoba ^^
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:11
Zależy które
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:12
Ten drugi słodki


0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:15
....
....
.....
....

ehem
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:17
Ehem..
Ale czy coś do mnie macie?
//Poprawia okulary
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 19:18
Ja tylko napisałem, że fajną masz animację na profilu ^^
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:19
TAK MAM ^^ TO ZDJ
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:23
A ja mam to


0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:27
takie tru...
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:28
//Bierze w łapki twarzyczkę Aiko
no nie rumień się już tak ^^
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 19:29
Bonia coś ty się sake wypiła za dużo? O.o
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:30
J-ja się nie rumienię...
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:31
hehe ( ͡°ᨎ ͡°) nie .....wcale
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:31
^^

0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:57
marli.....
Ja cię kiedyś zabiję....
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:57
Za co?
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:59
Chcesz żebym dostał zawału? Ty wiesz co się dzieje w mojej głowię kiedy wyobrażam sobie.......
NIE WAŻNE!
WIESZ CO SIĘ WTEDY DZIEJE?
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:00
Chyba wiem zboczuszku ^^
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:01
ja wiem ~~~~ ^^ bo mam tak samo ~~~ ^^
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:01
Bonia nie *szybko zasłania jej usta ale za późno*
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:05
memeeheehphem
//zdejmuje jej dłoń
EJ ! no co ?!
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:06
*szepcze* Przecież to Aiko, zaraz znowu cię zmaca czy coś
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:07
:) amr
za dużo wypiłam
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:07
Co ty piłaś?
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 20:12
Sake!
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:08
j-jestem napalony na kogoś innego.. ;/////;
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:08
no właśnie ^^
a sake ^^
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:09
Kto ci dał sake?
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:11
sama sobie wzięłam ^^
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:11
TEŻ CHCĘ
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:12
a masz
//podaj emu dwie butelki ^^
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:12
//Pije sake z rozkoszą
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 20:13
Osz ty!
Zabrałaś mi?!
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:14
NIE ! to moje !!

sama robiłam !! ^^
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 20:16
//patrzy podejrzliwie
Aha...
Ale daj jedną...
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:16
Kto ci dał instrukcję robienia sake?
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:17
//podaj Natce butelkę
a od Natanielka ^^
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 20:18
Mogłaś się mnie zapytać xd
//pije całą butelkę
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:18
Cóż chyba będę musiała poprosić o coś Breka jak nie odłożysz tej sake, bo nie sądzę byś byłą pełnoletnia


kurka włączył mi się tryb le dorosły
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 20:20
Widać C:
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 20:19
Co ode mnie? •.•
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:20
może i nie jestem pełnoletnia ale co z tego ^^ No już daj mi ten raz ^^
A Nataniel ! przecież pod łóżkiem miałeś przepis....nie pytaj co ja tam robiłam . . .
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:22
Wygrzebała przepis na Sake u ciebie
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:08
*piszczy z radości* Fajnie ^^


chętnie bym popatrzyła
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:11
C-cicho siedź...
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 20:12
Mrau
Aiko :3
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 20:14
amr amr ^^
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:15
Gdzie jest Nataniel..? >//////<
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:17
Nwm


No co mówię tylko prawdę
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:19
Pssst marli.
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:20
Ty to robisz specjalnie


0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 20:22
Pffff.. nie no co ty.
To tylko moja tapeta na telefonie
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 20:22
Wiedziałam
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:19
:)
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 19:20
O//////o
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 19:20
(◕ω◕) he he
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 19:29
*Tuli Bonię z zaskoczenia*

0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 16:28
PATRZ
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 16:30
Hahaha xD
Zapach dla niego i dla niego xDDD
O boże ty raczku :)
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 16:32
XDD
Raczku? ;-;
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 17:04
Rak nieborak ;)
//Głaszcze nataniela
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 17:05
//mruczy i macha uszkami
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 13:55
Nani? Uwielbiam Marli?

0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 14:44
MIAŁAM IDENTYCZNĄ REAKCJĘ ! xD
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 14:46
Nie jestem sama xD
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 14:50
TAKA MIAŁA BYĆ REAKCJA!
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 14:52
eee. NIE
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 14:54
Ni błagam!
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 14:55
Masz na pocieszenie

0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 15:01
AHA OK
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 14:50
Powaliło mnie też to zdjęcie pod "jestem Yaoistą" 0.0
Oczy palą xD
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 14:51
CIIIIIIIII
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 14:53
xD
Ale czm?
Nie powiem to nikomu C:
Ludzie sami się dowiedzą x)
0
Nataniel 11 Grudnia 2016r. 14:53
XDDDDDDD
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 14:55
Pfff nikt się nie dowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 14:55
To wejdź do mnie i przeczytaj ostatni spojler xD
0
Marli 11 Grudnia 2016r. 14:59
Spadam na imieniny babci >.< Ja nie chce
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 14:59
mememhfm T^T ja nie istnieje ;^;
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 15:00
Eeeej!
Poczekaj!
Zaraz będziesz .^.
0
Bonia 11 Grudnia 2016r. 15:03
^^ eeee yey ?
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 15:04
Już C:
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 15:06
Naaatka weź bo się popłaczę aż tak jest dla ciebie ważny? ;w; <3
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 15:06
No
Jesteś w końcu moim bratem! ^w^
aaaale bez przesady xD
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 15:12
(*゚ー゚)ゞ⌒☆
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 15:29
(^v^)/。*°.~·´៛,
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 15:30
( ↀДↀ)✧
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 15:31
°/)o(\°
0
Aiko-Chan 11 Grudnia 2016r. 15:32
ヽ༼ °⊱,° ༽ノ <--- My Life
0
Natkak1 11 Grudnia 2016r. 15:35
Jak tak można?!

Strona 1 z 4
1
234   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2017
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.