Profil użytkowniczki mexxena
Ostatnio aktywna:
19 Maja 2019r. 16:54
Dołączyłam:
18 Lipca 2016r. 22:27
Urodziłam się:
-
Mieszkam w:

Poziom: 18

1604 / 2250
Lista anime - ostatnie zmiany
Love Stage!!
Obejrzałam 1 z 10 odcinków
Dagashi Kashi
Obejrzałam 4 z 12 odcinków
Bleach
Planuję obejrzeć
Ansatsu Kyoushitsu
Obejrzałam to anime
nie oglądam anime ale jakoś tutaj jestem



miłość nad miłościami<3333

muzyczka

khadgar<3

deathwing<3333



</3
Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
1
Abstrackt 28 Marca 2018r. 17:33
Jedna Alexstrasza i od razu przyjemniej się zrobiło! :D
0
Abstrackt 5 Marca 2018r. 21:00
Alexstrasza>Deathwing
0
mexxena 5 Marca 2018r. 21:18
Jak chodzi o smocze aspekty to alexstrasze najmniej lubię xD
Nelthariona najbardziej lubię chociaż starzy bogowie namieszali mu w łbie xd. Nawet nie wiesz jak smutno mi się zrobiło kiedy musiałam go „zabić” w dragon soul xD
0
Abstrackt 5 Marca 2018r. 21:25
Meh, Neltharion był już dupkiem zanim w ogóle został Aspektem, już jako proto-dragon podskakiwał i mu się w główce źle układało.
Jedyne co dobrego dał to w sumie wygląd setu. xD
0
mexxena 5 Marca 2018r. 21:46
No ale jednak jeszcze przyczynił się do upadku tego wielkiego proto-smoka galakronda
0
Abstrackt 5 Marca 2018r. 22:10
Jedyny + w jego karierze:D
0
mexxena 5 Marca 2018r. 22:17
No może i tak ale jednak to deathwing zniewolił alexstraszę a nie ona niego i udało mu się trochę zepsuć azeroth
0
Abstrackt 5 Marca 2018r. 22:56
Co by mu się nieudało gdyby nie faszerowanie Dragon Soula demonami Legionu. ^^
0
mexxena 6 Marca 2018r. 22:16
Alex też się dołożyła do stworzenia dragon soula
0
Julka-saan 5 Marca 2018r. 20:30
Witam ^^
0
mexxena 11 Marca 2018r. 15:49
lol czemu mnie witasz skoro jesteś tutaj krócej ode mnie, więc teoretycznie to ja powinnam ciebie przywitać a nie ty mnie
0
MisiaSpoko 22 Lutego 2018r. 23:24
Ohayo~
//przynosi koszyk z różnymi dobrociami
Jak tam ci życie mija?
0
Rickamii 24 Grudnia 2017r. 1:06
Ładny avek
//zostawia filmiki Yuri
Dawno cię nie było, więc nie spodziewam się odpowiedzi
0
mexxena 19 Lutego 2018r. 18:37
Łooooo witam witam na moim profilu ^^
0
Rickamii 19 Lutego 2018r. 18:39
Zmartwychwstała!
//przy okazji mizia avka, bo zapomniał
0
mexxena 19 Lutego 2018r. 18:55
awww :3
//również mizia avka rickiego
0
Rickamii 19 Lutego 2018r. 18:56
//czuje się miziany
Mraaaaw~!
0
mexxena 19 Lutego 2018r. 19:02
jaką teraz nostalgię czuje XDDD JAK MNIE DAWNO TU NIE BYŁO XDDDDDDD
0
Rickamii 19 Lutego 2018r. 19:03
hm... No dosyć dawno
Ale ja cię przywitałem! Chociaż cię nie znałem! I dalej nie znam!
0
mexxena 19 Lutego 2018r. 19:11
Ja też ciebie nie znam! XD
0
Rickamii 19 Lutego 2018r. 19:11
Hm...
//teraz przeczytał dokładnie
To czemu mnie dodałaś? :o
0
mexxena 19 Lutego 2018r. 19:12
w sumie nie wiem, możesz uznać że wygrałeś na loterii XDDDDD
0
Rickamii 19 Lutego 2018r. 19:16
Albo, że masz wielkiego pecha
0
KaWiSenpai 16 Września 2017r. 21:45
Boziuuu! *__*
Mexxena!!! Jak ja żem Cię dawno nie widział :D
0
mexxena 19 Lutego 2018r. 18:38
Ja też dawniutko nie widziałam ciebie : D
0
Ayaczek 22 Lipca 2017r. 19:16
Hejcia ;)
//przynosi słodycze
0
Deke_2504 6 Stycznia 2017r. 11:38
Ohayo~
0
mexxena 8 Stycznia 2017r. 18:44
idź sobie expiarzu jeden
0
Deke_2504 10 Stycznia 2017r. 13:14
Expiarzu? Ja jestem grzeczna...
0
NekoYatus 31 Grudnia 2016r. 20:29
Szczęśliwego. radosnego nowego roku! ^^

0
mexxena 8 Stycznia 2017r. 18:43
raczej złego
0
Natkak1 27 Grudnia 2016r. 20:05
Cześć!
//przebiega obok i zostawia ciastka na stole
Miłego dnia i Szczęśliwego Nowego Roku
tak na zapas
1
karmA 15 Grudnia 2016r. 18:04
Ohayo! ^^
Nie ma za co, aczkolwiek już nie up`uje :D
0
KandeySan 13 Grudnia 2016r. 20:56
ohayo
//Kładzie na stole gify z yuri
*jeden z nich*
0
mexxena 13 Grudnia 2016r. 21:03
//troszeczkę sie ślini
dziękuje za te cudeńka!
0
KandeySan 14 Grudnia 2016r. 18:12
Hotaru! *O*
0
herondalley 10 Grudnia 2016r. 23:39
Ohayo ^^
0
mexxena 13 Grudnia 2016r. 19:27
ohayo
0
Deke_2504 9 Grudnia 2016r. 20:15
Konbanwa~~
0
mexxena 9 Grudnia 2016r. 22:23
ohayo ^^
0
NekoYatus 5 Grudnia 2016r. 18:14
"UWAGA! JUŻ NA STARCIE MÓWIĘ ŻE OD BYLE KOGO NIE PRZYJMUJĘ ZAPROSZEŃ DO ZNAJOMYYCH! JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE SĄ TO ZAPROSZENIA DO ZNAJOMYCH A NIE DO BYLE JAKICH OSÓB. dziękuje za wysłuchanie"

Ugh.. Jestem już! ^w^
0
mexxena 5 Grudnia 2016r. 18:16
ty mnie masz w znajomych bako ^^
0
NekoYatus 5 Grudnia 2016r. 18:18
Wieeeem *-*
0
mexxena 5 Grudnia 2016r. 18:20
a to napisałam ponieważ mikasa snk wysyłała mi tysiące zaproszeń do znajomych chociaż cały czas odmawiałam.
więc pewnego dnia straciłam cierpliwość i napisałam to arcydzieło
0
NekoYatus 5 Grudnia 2016r. 18:22
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;-;

Arcydzieło? Dzieło sztuki!!!! Jan Matejko gorsze robi xD
0
mexxena 5 Grudnia 2016r. 18:24
moim zdaniem na twoim profilu w zakładce "gify z nie anime" ostatni gif zasługuje na to miano.
0
NekoYatus 5 Grudnia 2016r. 18:25
Hahah noo xDD
0
NekoYatus 5 Grudnia 2016r. 18:26
Taki super taniec .... W "Taniec z Gwiazdami" nim bym wygrała B=)
0
mexxena 5 Grudnia 2016r. 18:26
ten taniec jest piękny *.*
(XDDDD)
0
NekoYatus 5 Grudnia 2016r. 18:26
Bardzo <3
0
mexxena 5 Grudnia 2016r. 18:29
albo twój kącik muzyczny!
nawet sona by takiej pięknej melodii by nie zagrała!
0
NekoYatus 5 Grudnia 2016r. 18:32
Ano :D

Gaz, gaz, gaz TAM TAM TAM TAAAAM
0
YandareNeko 5 Grudnia 2016r. 17:02
Ohayo...
Masz Sone na Avk :D

//daje Sebuś-ciastka
0
mexxena 5 Grudnia 2016r. 18:05
ohayo ^^
jakoś lubię grać soną
dziękuje za ciasteczka :)
0
Irvean 4 Grudnia 2016r. 21:42
Najpierw Jinx, teraz Sona...
Oho! Kariera lola się zaczyna!
0
mexxena 4 Grudnia 2016r. 21:44
no,no :D
szybko zauważyłeś zmianę
a zaczyna się, a soną jakoś wygodnie mi sie gra
1
Irvean 4 Grudnia 2016r. 21:48


Tak to widzę
0
mexxena 4 Grudnia 2016r. 21:54
XDD
idealnie pasuje do mnie XD
1
Masuo 28 Listopada 2016r. 3:54
Tobie się chciało te posty minusować u Mikasy na profili? xD
1
Mikasa SnK 28 Listopada 2016r. 17:25
Bo Ta Meżena to dziwna babka jest xD
1
mexxena 28 Listopada 2016r. 17:51
Wulgi

I uwież mi że to nie koniec ^^
1
Mikasa SnK 28 Listopada 2016r. 18:00
Weź wyluzuj Meżenka ;-;
1
mexxena 28 Listopada 2016r. 18:05
Weź
Wulgi
bo mi zaśmiecasz profil ^^
2
Mikasa SnK 28 Listopada 2016r. 18:20
Jezu, meżena xD
Ile ty masz lat stara?
Minusujesz mi profil bo się z Etri pokłóciłaś ;-;
No... ten...
Serio? ;-;
1
mexxena 28 Listopada 2016r. 18:21
Teraz ma ładne kolorki, więc nie narzekaj
Zgapiaro jedna
-1
Mikasa SnK 28 Listopada 2016r. 18:25
Ja tam wolę zielony! :c
1
mexxena 28 Listopada 2016r. 18:36
O, i pytałaś ile mam lat
Umysłowo- napewno więcej niż ty
2
Mikasa SnK 28 Listopada 2016r. 19:04
Och, skarbie, mogłabym się o to kłócić..
0
mexxena 28 Listopada 2016r. 19:22
Ja ci dam skarbie!
//chwyta za ucho i wyrzuca za profil
0
Mikasa SnK 28 Listopada 2016r. 19:35
//Wraca jak boomerang
No czeeeeść :D
Wgl meżenko, ja wczoraj specjalnie zrobiłam dziką imprezkę żeby się pobratac czy coś, a ty tak mnie olałaś i nie przyszłaś :c
Smutno mi było troche :c
0
mexxena 28 Listopada 2016r. 22:23
https://zapodaj.net/23d35710971a6.jpg.html
0
Mikasa SnK 28 Listopada 2016r. 22:34
A co to za minka? :o
0
mexxena 29 Listopada 2016r. 8:19
Idź sobie stąd pokrako jedna!!!
//bierze miotłę i dźga psychofankę tytanów
0
Mikasa SnK 29 Listopada 2016r. 15:31
Auć! >.<
Serio musiałaś mi zminusować wszystko?!?!?
Te nowe też... :(
Meżencia, ogarnij tyłeczek i wgl :c
0
mexxena 29 Listopada 2016r. 15:42
Zamiast komentować moje zainteresowania wolałam bym żebyś sobie poszła
0
Mikasa SnK 29 Listopada 2016r. 18:50
A ja wolałabym mieć zielony profil! ;d
0
Masuo 27 Listopada 2016r. 22:09
Nie, że coś, ale LOA To shit xD

Zagraj w lol'a czy coś ;p
1
mexxena 27 Listopada 2016r. 22:32
wiem że to shit ale jestem na tyle wysoko że nie chce mi sie kończyć
myślałam nad lolem ale skończyło sie na tym że nawet nie ściągnełam XDD
0
Masuo 27 Listopada 2016r. 22:33
Heh xD To sobie ściągnij, pogramy razem^^
1
mexxena 27 Listopada 2016r. 22:54
ok ^^
0
Masuo 27 Listopada 2016r. 22:55
O! Napisz kiedy będziesz miała to sobie zagramy, hehs xD
0
LoveAmeNoHana 26 Listopada 2016r. 20:35
Ohayo >^-^<
1
mexxena 26 Listopada 2016r. 22:56
ohayo ^^
0
Natkak1 25 Listopada 2016r. 18:41
Meżena!!!
//daje nawóz dla kapust
Jak życie? ^^
1
mexxena 25 Listopada 2016r. 19:46
kapucha!!!
//bierze i wrzuca zapas do jednego z mniejszych garnków
0
Natkak1 25 Listopada 2016r. 19:48
Ale to nawóz...
1
mexxena 25 Listopada 2016r. 19:53
cicho... i tak w składzie sprzedawanej kapusty jest napisane że 98%, co zawsze jest kłamstwem
0
Natkak1 25 Listopada 2016r. 19:58
//podnosi ręce
Nie wnikam
1
mexxena 25 Listopada 2016r. 20:00
etrems!
napraw reputację i zmień cenę na 4zł za porcję!
0
Natkak1 25 Listopada 2016r. 20:01
Jej nie ma c:
1
mexxena 25 Listopada 2016r. 20:03
to ty to zrób!!! XDD
0
Etrems 25 Listopada 2016r. 20:03
//zmienia cenę 80 zł za porcję
0
Natkak1 25 Listopada 2016r. 20:04
Zbawicielko TvT
0
Etrems 25 Listopada 2016r. 20:09
Ja? Ja nawet nie wiem, co ja zrobiłam xD
0
Natkak1 25 Listopada 2016r. 20:11
Zmieniłaś cenę xD
uratowałaś mnie
0
Etrems 25 Listopada 2016r. 20:29
.. jak to? A miałam dać na mniejszą?
0
Natkak1 25 Listopada 2016r. 20:32
Nie
Nie musiałam ja zmieniać
tortura to dla mnie xc
0
mexxena 25 Listopada 2016r. 20:40
//tuli etrems!
zamiast 0,5$ dziennie będziesz dostawała 1$ :>
0
Etrems 25 Listopada 2016r. 20:45
Kto co będzie dostawał wtf.
//głaszcze meżenkę
0
mexxena 25 Listopada 2016r. 21:38
wszyscy to żrą i im smakuje więc nie widzę potrzeby zmiany składników
0
Natkak1 27 Listopada 2016r. 10:51
//dostaje ataku kaszlu
ja nie jem tego!
0
mexxena 27 Listopada 2016r. 20:56
//bierze michę z "kapusta pychota naturalna"
//wyciąga łyżkę i nakłada kapusty
//wpycha łyżkę do buzi nadki

Strona 1 z 4
1
234   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2019
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.