Profil użytkownika KaWiSenpai
Ostatnio aktywny:
Wczoraj o 23:14
Dołączyłem:
25 Sierpnia 2016r. 18:49
Urodziłem się:
21 Marca 1923
Mieszkam w:
Bibliotece Dusz

Poziom: 25

1494 / 3125
Lista anime - ostatnie zmiany
Magi: The Labyrinth of Magic
Obejrzałem 6 z 25 odcinków
Yuri!!! on Ice
Obejrzałem 1 z 12 odcinków
Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
Obejrzałem to anime
Sword Art Online
Obejrzałem to anime



"Śniłam se dziś w nocy.... że nie spałam... okazało się, że to prawda."




Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
0
Zoomeia 3 godziny i 51 minut temu
//przychodzi do biblioteki dusz myśląc że znajdzie kogoś "żywego inaczej"
Hmm...
0
Marli 4 godziny i 52 minut temu
Ohayo~~~~

*wyskakuje z kartonu pełnego arbuzów*

Dawno mnie tu nie było

*zostawia talerz pełen naleśników z nuttelą*
0
Bloody Scientist Wczoraj o 20:28
Yo~
//siada wygodnie
0
KaWiSenpai Wczoraj o 20:30
Cze-eść! ^^
Ostatnio Cię nie było :<

Chcesz naleśnika? *.*
0
Bloody Scientist Wczoraj o 20:31
Oczywiście, że tak!
//uśmiecha się
Jak leci?
0
KaWiSenpai Wczoraj o 20:34
//Podaje talerz naleśników

//usadawia się na fotelu

Ano leci, leci, czasem lepiej, czasem gorzej^^

A co słychać u Ciebie? :3
0
Bloody Scientist Wczoraj o 20:35
A trochu się pozmieniało, jak to w życiu - ale leci ogółem dobrze.
//zajadam naleśnika
Prześlesz wenę? Mam dobrych kilka rysunków do zrobienia, a jakoś nie chce mi się za nie zabrać. :<
0
KaWiSenpai Wczoraj o 20:38
To dobrze :)

U! To musisz mi koniecznie pokazać! *.* Ja mógłbym pokazać moje bazgroły...

//przesyła pozytywną energię życiową, która motywuje *.*
0
Bloody Scientist Wczoraj o 20:42
Dziękuuję! ♥
Z chęcią bym zobaczyła! A jeśli chodzi o pokazanie moich bazgrołów, to najlepiej, bym zrobiła to na pv... o ile się stworzą.
//śmieję się
0
KaWiSenpai Wczoraj o 20:51
//Ogólnie miał na myśli pv ^^'
0
nocny deszcz Wczoraj o 13:01
Hey...
0
KaWiSenpai Wczoraj o 20:27
Witaj w moich skromnych progach! :3

Wspaniały nick *.*

Usiądziesz? Napijesz się czegoś? ^^
0
nocny deszcz 4 godziny i 30 minut temu
Podoba ci się?
Miło słyszeć
Nie, ja tylko przelotnie
Sprawdzam starych znajomych
0
Natkak1 20 Maja 2017r. 14:56
//wpada z impetem i tula mocno Kawi
CZEEEEEEEEEEEEEEŚĆ!!!!!
Stęskniłam sięęęe!!!! :DDDD
//podaje świeżutkie kawałki arbuza w pojemniczku
0
KaWiSenpai 25 Maja 2017r. 16:01
Hej, ja też^^
//Tula
Dzięki *.*
//Daje kawałek Natce i zaczyna jeść
0
Natkak1 Wczoraj o 14:56
//wsuwa swój kawałek
Opowiadaj jak tam! ^^
//macha wesoło ogonkiem
0
KaWiSenpai Wczoraj o 20:29
No więc.... Rysuję, tańczę, czytam, śpię i takie tam :p
A ogólnie to spoko ^^
A co u Ciebie? :)
0
Kirin 9 Maja 2017r. 23:31
//przychodzi w odwiedziny i przynosi ze sobą naleśniki z nutellą i woń arbuza...

no dobra, arbuza też mam :3



//tula KaWisia
0
KaWiSenpai 10 Maja 2017r. 19:02
//Wyczuwa arbuza na kilometr *_*

//Tulaaaaaaaaaa *_* :3
//Kradnie obrazek :>
Nie wiedziałem, że obrażasz O.o

Chcesz sernika? *.*
0
Kirin 20 Maja 2017r. 15:29
Obrażam? :o

Sernika zawsze :3
0
KaWiSenpai 21 Maja 2017r. 17:37
Bo spojrzałem na warna ^^"

//Podaje serniczka z Pierwszej Komunii *.*
1
Yuuka Blade 8 Maja 2017r. 22:54
Cześć, Kawisiu :3

//wręcza paczkę oreo i wielkiego arbuza oraz tula z całej siły c:

Jak tam życie mija?
1
KaWiSenpai 9 Maja 2017r. 13:35
Czeeeść *_*!
//Hamuje ślinotok *.*
Dziękuję! :*
//Tula Tula :3

Eurowizjia!!! *_*

A Tobie? :3
1
Yuuka Blade 11 Maja 2017r. 21:43
Ujdzie... ^^'

//odwiesza sweter na wieszak, który znalazł się u Kawiego w niewytłumaczony sposób i rozsiada się na parapecie

Hmmm... To co robimy?

//zaczyna machać nogami zwisającymi z okna
1
KaWiSenpai 17 Maja 2017r. 21:02
//Nie wiedział, że ma wieszak o.O

Hmm... Nie wiem :<
0
Yuuka Blade 19 Maja 2017r. 18:05
//takiej właśnie odpowiedzi się spodziewała :/

Może standardowo - posłuchajmy piosenek Sii :3
1
KaWiSenpai 19 Maja 2017r. 18:06
//Wie :<

O, albo Florence, też jest super *.* i Indila! *.*

Kogo? :3
0
Yuuka Blade 22 Maja 2017r. 17:05
Może wszystkiego po trochu? Co ty na to? :3
0
KaWiSenpai 23 Maja 2017r. 18:08
Ok *.*
//Włącza najpierw Florence- No light, no light :3
0
Kirin 23 Kwietnia 2017r. 14:02
Kawiiiś! *.*

//tula

Twój nowy avatar wyglądał dla mnie na miniaturce jak szkiełko histologiczne... jestem już stracona dla świata ;_;

w ramach przeprosin histologiczny jednorożec:

0
KaWiSenpai 23 Kwietnia 2017r. 18:17
Kiriiin! *_*

//tula mocniej :3

Umm... No nie wiem, jak na to wpadłaś :< i nie wiem też czy to miał być komplement ;_;


Ale tego jednorożca, to sobie zatrzymam, będzie mnie bronił przed niechcianymi gośćmi :3
0
Kirin 23 Kwietnia 2017r. 22:10
//oddaje histologicznego jednorożca KaWisiowi :3

w sumie... chyba najlepiej będzie uznać to za komplement

//siada w fotelu licząc na kawałek arbuza :3
0
KaWiSenpai 23 Kwietnia 2017r. 23:25
*_*//usadawia histologicznego jednorożca przed wejściem na profil :>

No, chyba tak...

//Ma nadzieję, że fotel wygodny...

//Zauważył, że Kirin się ślini O.o, więc musi chodzić o arbuza albo chusteczki ...

//Poleciał do kuchni po arbuza i chusteczki
//Podaje Kirin, a sam usadawia się na drugim fotelu
0
Kirin 24 Kwietnia 2017r. 16:29
//ochoczo przechodzi do konsumpcji arbuza rozglądając się po ścianach

ładne rysunki, czyje to? :3
0
KaWiSenpai 24 Kwietnia 2017r. 18:16
Och, dziękuję bardzo :3, ale tylko jeden z tych wiszących jest mój, resztę trzymam w niebieskim segregatorze :>
0
Kirin 24 Kwietnia 2017r. 21:09
//idzie umyć łapki żeby niczego nie pobrudzić i podsuwa się do niebieskiego segregatora

mogę zajrzeć? :3
0
KaWiSenpai 24 Kwietnia 2017r. 21:19
//Ostatnio porównywał stare rysunki do nowych.... :@

Oczywiście :3
0
Kirin 5 Maja 2017r. 12:42
//przegląda rysunki i caca jednorożca :3

Śliczniutko!
0
KaWiSenpai 5 Maja 2017r. 13:52
Cieszę się, że Ci się podoba ^^'

//Niedługo będzie pracować nad następnymi :3
0
KaWiSenpai 22 Kwietnia 2017r. 0:10
*________________*
Sama robiłaś? :0
//Jeśli tak, to czeka na wynik końcowy *____* :>
0
Natkak1 22 Kwietnia 2017r. 7:56
Niestety nie xd
//Tula Kawi jako przeprosiny
Ale sprawdzę czy jest cała :>
0
KaWiSenpai 22 Kwietnia 2017r. 10:25
Umm... aż cztery razy? O.o
//Też tula :3
Oki *____*
0
Natkak1 22 Kwietnia 2017r. 16:40
samo się wkleiło xD
0
KaWiSenpai 22 Kwietnia 2017r. 21:49
//Powstrzymuje śmiech xd
0
Natkak1 23 Kwietnia 2017r. 19:28
//przechyla lekko głowę, pacząc nieco zdwziwiona
0
KaWiSenpai 24 Kwietnia 2017r. 21:57
Hmm? O.o
0
Ktosiu 27 Marca 2017r. 22:24
Witaj Senpai :D Jak mija wieczorek? :3
0
KaWiSenpai 28 Marca 2017r. 13:53
Siemasz Madzika! :>
Minął :@
A Tobie? :)
0
JokEE 31 Marca 2017r. 14:41
Nie miel się między czołg a barykadę! @.@
0
KaWiSenpai 31 Marca 2017r. 17:32
Będę! :>
I nie mów mi jak mam żyć! >_<

1
Kirin 27 Marca 2017r. 21:50
0
KaWiSenpai 29 Marca 2017r. 19:29
// Tula Kirin po księdze dżungli:3
Tajemnice

To~talnie *.* :>
1
OtakuPanda 26 Marca 2017r. 20:42
Haj ^o^
//Przysiada sie
Zacny masz profil (no ten opis itp x'D)
Chcesz ciastki , żelki , mandarynki ?
Do wyboru od koloru ^o^
//Tuli i ucieka ♥
0
KaWiSenpai 26 Marca 2017r. 20:52
Cześć :3
Dziękuję ślicznie *.* (ten opis, to true story xd)
Ciastki najlepsze! \o/
//Tuli
Czemu ucieka? :o
0
OtakuPanda 27 Marca 2017r. 18:14
Ucieka do swojej dziury ponurej T^T
//Skoro ciastki najlepsze to zostawia ciastki ponownie ^^
0
KaWiSenpai 27 Marca 2017r. 18:43
Umm... Pa? :<
//Nieświadomy co powinien zrobić, zaczyna jeść ciastki
0
Natkak1 25 Marca 2017r. 8:47
//Tula Kawiś
//podaje ciastki
Jak tam? :3
0
KaWiSenpai 25 Marca 2017r. 20:26
//widział, widział krytykę na Sie :<
//Tula
//Zajada ciastki
Co u mnie? Depresja :|

A u Ciebie?
0
Natkak1 26 Marca 2017r. 9:52
bo było rozciągnięte wcześniej ;-;
Czemu?! ;;


U mnie to co zwykle: wariat z dużą ilością cukru xd
Aż Masło zatkało że już 60/61 lvl spamienia xD
0
KaWiSenpai 26 Marca 2017r. 20:36
yhymmm =.=
Przez gitarę :{

Twoje hobby, nie? Xd
0
Natkak1 26 Marca 2017r. 21:14
Prawie xd

A co nie tak z gitarą? O.o
0
KaWiSenpai 26 Marca 2017r. 21:18
Nie gra tak ja powinna >.<
0
Natkak1 27 Marca 2017r. 7:32
To ją nastrój :v
0
KaWiSenpai 27 Marca 2017r. 15:15
Nie pod tym względem
0
Natkak1 27 Marca 2017r. 17:01
To pod jakim?
//przechyla lekko główkę w bok
0
KaWiSenpai 27 Marca 2017r. 17:59
Nie umie zagrać, hmm, no nie wiem, na przykład Rolling in the deep, tylko brzdęka jak opętana.
0
Natkak1 28 Marca 2017r. 18:39
A ma się talent?
Uczy się grać? :3
0
KaWiSenpai 28 Marca 2017r. 18:40
Yhy hy~
No ta gitara talentu nie ma :<
0
Natkak1 28 Marca 2017r. 18:41
//śmieje się
To raczej niemożliwe .^.
0
KaWiSenpai 28 Marca 2017r. 18:42
Czemu? :0
0
Natkak1 28 Marca 2017r. 18:46
Kawiś musi się uczyyyyyć do gry na gitaarze~! :D
\(^V^)/
0
KaWiSenpai 28 Marca 2017r. 18:50
Pffffffffffff :=
Tabulatury są good
I nie muszę ovo
0
Natkak1 28 Marca 2017r. 19:00
Tabulatura!
Phy!
Ja już akordy mam za sobą xd
0
KaWiSenpai 28 Marca 2017r. 19:25
Excuse me -.-
Powiedziałem tylko, że są good...
0
Natkak1 30 Marca 2017r. 14:37
No dooobrze juuż~
//pata Kawi po głowie
0
Sadnesu 22 Marca 2017r. 22:00
Cześć pysiu.
0
KaWiSenpai 23 Marca 2017r. 16:11
Cześć :3
Pysiu? :o
1
Yuuka Blade 13 Marca 2017r. 21:05
Ohayo ♥
//wpada z toną płyt Sii i milionem tematów na rozmowę :3
1
KaWiSenpai 14 Marca 2017r. 18:37
Czeeeść :3
//zabiera płyty do gablotki
//wybiera jeden z tematów :3
1
Yuuka Blade 21 Marca 2017r. 22:00
To... Co myślisz o moich ciasteczkach żurawinowych?
1
KaWiSenpai 22 Marca 2017r. 20:38
Nie wiem co
myślę :>
0
Yuuka Blade 22 Marca 2017r. 22:14
Wylosuj z puli kart z tematami na rozmowę
//wyjmuję talię kart z kieszeni, układa karty w wachlarz i prosi go o wylosowanie
0
KaWiSenpai 24 Marca 2017r. 21:53
//Losuje *.*
0
Natkak1 8 Marca 2017r. 17:29
Cześć Kawiś! :3
//macha łapką
Jak moje dzieła? :D
0
KaWiSenpai 8 Marca 2017r. 17:44
Hej :3

Jakie dzieła? :o
0
Natkak1 8 Marca 2017r. 20:49
No widmo-arbuzy! >.<
0
KaWiSenpai 11 Marca 2017r. 14:11
Zjedzone! \o/
0
Natkak1 25 Marca 2017r. 8:47
Jak to?!
//focha się
0
KaWiSenpai 25 Marca 2017r. 20:28
"A nawet fochy jej nie pomogą, więc niech nie próbuje." Żarcik taki~
0
Natkak1 26 Marca 2017r. 19:21
i tak się focha
Nie strasz mnie tak ;~;
0
KaWiSenpai 26 Marca 2017r. 20:33
Hue hue~
1
YandareNeko 5 Marca 2017r. 9:15
Ohayo!
//przynosi pudeło słodkości
Myślę że będzie smakować! ^^
0
KaWiSenpai 5 Marca 2017r. 18:07
//pożera

Dzięki ;)
0
YandareNeko 14 Marca 2017r. 18:41
Proszę bardzo ^^

//zabiera puste pudeło
(chyba że też zjadłeś...)
0
KaWiSenpai 22 Marca 2017r. 20:38
//Nie zjadł :<
1
Yuuka Blade 28 Lutego 2017r. 21:48
Puusto tu xD
//przynosi naleśniki i tula
1
KaWiSenpai 28 Lutego 2017r. 21:50
Nieee ;-;
//Tula i dzieli się naleśnikami :3
1
Yuuka Blade 28 Lutego 2017r. 21:54
Wiem, u mnie bardziej xD
Jak tam życie mija?
1
KaWiSenpai 28 Lutego 2017r. 21:55
Mwhahaha~
//Szyja go boli ;________________;
//Nie może kręcić głową ;-;

A Twoje? :3
1
Yuuka Blade 28 Lutego 2017r. 22:00
Bo mnie nie odwiedzasz ;-;
Czm? Co się stało?
Moje? W porządku, jakoś leci
1
KaWiSenpai 28 Lutego 2017r. 22:02
Bo sam siebie rzadko odwiedzam ;_;
No właśnie tego nie wiem :|

To dobrze :3
1
Yuuka Blade 28 Lutego 2017r. 22:05
Jak możesz nie wiedzieć? xD
1
KaWiSenpai 28 Lutego 2017r. 22:07
No nie wiem dlaczego, no ;_;
1
Yuuka Blade 1 Marca 2017r. 20:38
Ja też nie xD
1
KaWiSenpai 1 Marca 2017r. 21:27
No tego się nie spodziewałem xd
1
Yuuka Blade 2 Marca 2017r. 20:20
Może zmieńmy temat
1
KaWiSenpai 2 Marca 2017r. 20:51
//Zgadza się
1
Yuuka Blade 2 Marca 2017r. 21:40
Zaproponujesz coś? Bo ja specjalnie nie mam pomysłu :/
0
KaWiSenpai 2 Marca 2017r. 22:27
//Słaby jest, jeśli chodzi o tematy na pogawędkę :<
1
Yuuka Blade 5 Marca 2017r. 18:16
//też ):
0
KaWiSenpai 8 Marca 2017r. 17:25
//rozmyśla
0
Natkak1 24 Lutego 2017r. 18:31
Kaaawiiiiiiiiiiiś! *.*
Jakiś ty kawaiiii!!
//tuuuuula mooocnooooooooo
0
KaWiSenpai 24 Lutego 2017r. 19:45
Serio Ci się podoba? :o

//Tulaaa moooocniej :3
0
Natkak1 24 Lutego 2017r. 19:51
Jesteś przesłodziaśny!! x3
0
KaWiSenpai 24 Lutego 2017r. 19:53
Yay! *.*

Twój avek też jest ołsome :3
0
Natkak1 2 Marca 2017r. 14:08
Yaay! C:
//nie potrafi przestać podziwiać jaki Kawiś ma Kawaii avek
0
KaWiSenpai 2 Marca 2017r. 19:05
Nieee!
Nie ma czego podziwiać! >.<
0
Natkak1 2 Marca 2017r. 19:36
Jeeeesteeeś Kawiś przesłodki!! X3
0
KaWiSenpai 2 Marca 2017r. 20:01
Hmm, ludzie rzucają komplementami, gdy czegoś chcą, więc o co tu chodzi? :O
0
Natkak1 2 Marca 2017r. 20:04
Ale nie xD
Ja się zasłodziłam *~%
0
KaWiSenpai 2 Marca 2017r. 20:52
//Obserwuje uważnie
1
Yuuka Blade 21 Lutego 2017r. 21:54
Co to za zmiany na profilu?
//przygląda się
1
KaWiSenpai 21 Lutego 2017r. 22:53
Ale o czym Ty mówisz??? O.o
Jaka "data zmian"
//Szuka
//Nie widzi :(
1
Yuuka Blade 22 Lutego 2017r. 20:06

Nie, o niczym nie mówię, tak sobie tylko głośno myślę... xD
1
KaWiSenpai 22 Lutego 2017r. 20:25
Nie, nie przed chwilą, już wczoraj, zaraz jak zobaczyłem Twój komentarz xd
1
Yuuka Blade 23 Lutego 2017r. 19:36
Przepraszam, ale nie zwróciłam na to wcześniej uwagi xD
1
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 19:59
Nie ma za co przepraszać :3
1
Yuuka Blade 23 Lutego 2017r. 20:20
Chyba, że za własną głupotę xD
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 20:33
No weźźź xd
0
JokEE 23 Lutego 2017r. 20:35
//wychodzi z szafy
Gość sprawia problemy, Kawi?
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 20:40
Wręcz przeciwnie :3
//Upycha JokEE do szafy
Bez urazy :p
0
JokEE 23 Lutego 2017r. 20:41
//po drodze do szafy niucha Kawiego
0
Natkak1 23 Lutego 2017r. 20:41
//podpiera zamknięte drzwi szafy

Właśnie skończyłam słuchać Sia...
//dmucha balona z gumy
0
Yuuka Blade 23 Lutego 2017r. 20:46
//pomaga Natce w podpieraniu drzwi
0
Natkak1 23 Lutego 2017r. 20:46
Luda się zbiera :D
0
Masuo 23 Lutego 2017r. 20:51
//wbija sie tutaj gdzie wszyscy

No elo, dzieje sie cos?
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 20:52
Nic kompletnie.
0
Natkak1 23 Lutego 2017r. 20:54
Jeszcze...
//rzuca ciastkiem w masło
0
Masuo 23 Lutego 2017r. 20:56
//lapie ciacho i chowa za koszule

A co, jakas impreza ma sie zaczac? Ja przygotowany

//stawia boombox'a na ziemi i zapuszcza jakies klubowe sety
0
Natkak1 23 Lutego 2017r. 21:00
//zatyka uszka
Nieeeee ~.~
Wyyyłąąącz tooooooo~~~
Nieee taaaka impreska xddd
0
Masuo 23 Lutego 2017r. 21:47
//krzyczy

No to jaka?!

//wylacza boomboxa

//nie krzyczy
No to jaka?
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 22:40
Siiowa \o/
1
Natkak1 24 Lutego 2017r. 18:34
znalazłam xd
Cheap Thrills, Move your body i Elastic Heart ;p
0
KaWiSenpai 24 Lutego 2017r. 19:49
//Poleca Cellophane, Never give up, Burn the pages, Free the animal, Sweet design, Reaper i We can hurt together :D
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 20:46
Jaką piosenkę? *_*
0
Natkak1 23 Lutego 2017r. 20:51
Nie zapamiętałam xd
A szukać szukam
Ale znajdę jutro ;;
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 20:53
//Ma całą listę i większość zna na pamięć *.*
0
Natkak1 23 Lutego 2017r. 20:54
//nie znajdzie dziś w histori za dużo słuchała xd
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 21:17
No problemo ;)
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 20:46
Tak, tak, niuchaj sobie...
A teraz... Hasta la świstak
//Zatrzasnął drzwi do szafy :D
0
Natkak1 20 Lutego 2017r. 20:31
//wpada i tula Kawisia
Siemanko! :D
Jaak moje widmo-arbuzy? :3
0
KaWiSenpai 20 Lutego 2017r. 20:43
//Tula :3
Cześć
Żyją
I teraz są też widmo kaktusy \o/
0
Natkak1 20 Lutego 2017r. 22:57
Pokasz! :0
0
KaWiSenpai 21 Lutego 2017r. 13:35
Nie! >.<
0
Natkak1 21 Lutego 2017r. 21:52
Poooookaaaaasz
//caca kokardkę na głowie
0
KaWiSenpai 21 Lutego 2017r. 22:56
0
Natkak1 22 Lutego 2017r. 20:08
o jakie one koloroowe
0
KaWiSenpai 22 Lutego 2017r. 23:22
Nie działa :<

News:
Już działa \o/
0
Natkak1 23 Lutego 2017r. 20:35
xD

//zachwyca się
0
KaWiSenpai 23 Lutego 2017r. 20:47
Yay
1
KaWiSenpai 10 Lutego 2017r. 22:25
Cześć
//Tula i otwiera warstwy tajemniczego pudełka *.*

Bum!
\o/
Spodziewałem się obrazka Sii, ale jest jeszcze lepiej *.*
Dziękuję :3
//Dzieli się i tula
1
Yuuka Blade 11 Lutego 2017r. 9:06
Wydaje mi się, że obrazek z Sią byłby lepszym pomysłem ^^
Nie ma sprawy :3
//zjada swój kawałek arbuza i siada na podłodze
1
KaWiSenpai 11 Lutego 2017r. 21:51
Czemu na podłodze? :o
1
Yuuka Blade 12 Lutego 2017r. 16:51
Bo na podłodze jest fajnie xD
Po prostu niczego mi nie zaproponowałeś ^^
1
KaWiSenpai 12 Lutego 2017r. 19:54
A-ale :[
//Proponuje fotel ^^"
1
Yuuka Blade 12 Lutego 2017r. 20:47
//caca Senpai'a i siada na fotelu
0
Natkak1 9 Lutego 2017r. 23:36
Właśnie! :0
//rzuca arbuzem w widmo-cebulkę
Trafiona! :3
Kawiś słuchaj mała sprawa do ciebie~~~
0
KaWiSenpai 9 Lutego 2017r. 23:42
1 Żadnego skażania arbuzów cebulami >.<
2 Nie rozumiem :o :<
0
Natkak1 9 Lutego 2017r. 23:46
No właśnie ja w tej sprawie;
1. Ten arbuz był jednym z moich upraw xd
//arbuz ożywia
Ta-dam! :3
Proszę państwa, a oto pierwszy widmo-arbuz! :3
Będzie twoim ochroniarzem i będzie niszczył widmo-cebulki, które zostały otrute
Bo moje widmo-cebulki dostały taki upgrade żeby Cię nie nękały, a będą się przyjaźnić z widmo-arbuzami/arbuzem.
//wzdycha
Fiu!
Ale się rozgadałam! :0
Wyjaśnić coś? :3
0
KaWiSenpai 9 Lutego 2017r. 23:48
Łał :o
//Tego się nie spodziewał O.o
//Nie wie co to tym myśleć...
0
Natkak1 10 Lutego 2017r. 0:03
Hihi :3
0
JokEE 9 Lutego 2017r. 17:07
//wpada profilaktycznie poniuchać Kawiego
0
KaWiSenpai 9 Lutego 2017r. 19:59
No już myślałem, że o mnie zapomniałeś xd
//nie wie co zrobić, więc robi dalej to co robił, czyli słucha muzyki :3
0
JokEE 9 Lutego 2017r. 20:17
Rozkosznie grzeczny
//wręcza arbuza i caca po głowie
0
KaWiSenpai 9 Lutego 2017r. 21:45
Arbuz *.*
Dziękuję :3
//Daje oreo
0
Natkak1 9 Lutego 2017r. 13:45
//wbiega i wpada na Kawiś
Siemanko! :3
0
KaWiSenpai 9 Lutego 2017r. 15:29
Gość! \o/
Hello, it's me~
//podaje oreo i piosenki Sii :3
0
Natkak1 9 Lutego 2017r. 15:35
Masz fioła na jej punkcie, Nii-Chan :3
//chowa płyty do kieszonki kurtki, a ciastki wsuwa od razu
0
KaWiSenpai 9 Lutego 2017r. 16:58
Oczywiście, że mam fioła na jej punkcie! >.< Kto by nie miał? :o
//wczoraj zrobił nawet zakładkę do książek z Sią <3
0
Natkak1 9 Lutego 2017r. 17:00
xD
//tula Kawiś
Brawo c:
0
KaWiSenpai 9 Lutego 2017r. 19:55
No wiem, no wiem *.*
Te emocje i w ogóle xd
0
Natkak1 9 Lutego 2017r. 22:22
Heh xD

Strona 1 z 6
1
23456   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2017
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.