Profil użytkowniczki Kinkie

Kinkie

I Władczyni Żyrandolów aka Wielbicielka Kotletów i Życiowy Depresyjny Przegryw
Ostrzeżenia: 3 / 4
Ostatnio aktywna:
12 Sierpnia 2019r. 14:26
Dołączyłam:
15 Lipca 2017r. 13:34
Urodziłam się:
21 Września 2005
Mieszkam w:
piwnicy Trójcy Gwałtu

Poziom: 52

589 / 6500
Lista anime - ostatnie zmiany
Shingeki no Kyojin season 3
Obejrzałam 1 z 12 odcinków
Papa no Iu Koto wo Kikinasai!
Obejrzałam 4 z 12 odcinków
Death Note
Obejrzałam 28 z 37 odcinków
Kuroshitsuji 2
Planuję obejrzeć
To ostatnia niedziela
dzisiaj się rozstaniemy,
dzisiaj się rozejdziemy
na wieczny czas.
To ostatnia niedziela,
więc nie żałuj jej dla mnie,
spojrzyj czule dziś na mnie
ostatni raz.

02.05.2018r. ♥
24.05.2020r.
Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
1
Werkaa 25 Czerwca 2019r. 22:18
//wraca sprzątać w tym supi dupi stroju neko pokojóweczki, bo why not i w sumie nuda, to chociaż posprząta, popijając w trakcie ruskiego szampana za piątaka i dodając dekoracje z arbuzów do profilka, bo to fajne
1
Werkaa 3 Marca 2019r. 19:48
//mizia profilka, aby dać mu czułości i miłości, dokładając epickie dekoracje z brokatem i stawiając wszędzie mnóstwo pluszaczków, bo tak ♡
Opuszczone profilki też muszo być kochane nuu :<
1
Bezimienny 3 Marca 2019r. 21:55
//dokłada od siebie ozdobną pułapkę
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 12:06
//ogarnia profilek na nowy rok
//standardowo w stroju pokojóweczki, jak należy
//stawia szampana i dodaje jeszcze więcej brokatu, bo brokat jest spoko!
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 12:37
D:
Podglądacz!
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 13:04
Ja tylko utrwalam moment ^^
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 13:05
Hm, pamiątki z 2018 roku?
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 13:17
To już ostatni dzień żeby takie zdobyć ^^
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 13:46
Ale strój pokojówki trzymam i do przyszłego roku!
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 13:59
To zrobimy później noworoczne ujęcia ^^
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 14:04
Dożyje się, to się zrobi \o/
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 14:06
Czemu miałabyś nie dożyć? ;p
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 14:09
Nie wiem
Taki tam zgonik xD
Chociaż w sumie prędzej to wątrobę rozwalę, niźli egzystencję
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 14:25
W jeden dzień jej nie zniszczysz... chyba, że muchomorami albo jakiniś proszeczkami
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 14:33
20 sztuk apapu i ketonalu tysz ni? D:
Szlaag
Za rok się postaram, zo-ba-czysz!
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 14:42
Wolałbym inne rzeczy oglądać bako ;p
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 14:44
Sylwestra na Polsacie? :O
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 14:56
Mam na myśli Twoje udowadnianie, że wątrobę zniszczyć się da ;p
masz w końcu unbana na wieczór?
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 15:08
Pffy
Plan przynajmniej mam ambitny :p
Nope, rodzice i siostra wybywają, ja zostaję w domu sama z piwem, resztą arsenału i wagą XD
Maranon chińskich bajeczek wyczuwam
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 15:13
To może zamienimy apap i ketonal na ptysie i WZ-ki? ^^
tylko ta waga coś tu nie pasuje :D będziesz ważyć ilość obejrzanych bajek? :D
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 15:30
Onie, nie, nie
Krakersiki resztka z paczki starczy ^^"
Trza pilnować kg! Hm... zależy od pojemności pendrive'a i szybkości internetu :>
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 15:33
Ciebie to chyba trzeba związać i nakarmić ;p
będziesz sprawdzać czy pełny pendrive jest cięższy od pustego? :D
1
Werkaa 31 Grudnia 2018r. 15:40
Już mnie karmiono tydzień temu nagetsami z burger kinga D:
Wystarczająco, a jeszcze filiżankę zupki trza zjeść ^^
Dokładnie! :D
I na tej podstawie obliczę masę słońca!
1
Bezimienny 31 Grudnia 2018r. 15:55
Ja to bym schabowego teraz wszamał *.*
Chociaż zupka na rozgrzanie też bardzo spoko by była
a co z nią później zrobisz?
1
Werkaa 24 Grudnia 2018r. 20:02
//stawia choineczkę, bo brak tu świątecznego klimatu
//i sypie brokatem ofc
1
Werkaa 1 Listopada 2018r. 12:57
A ty tylko zostawiasz te profilki i nawet nie poodkurzasz, karygodne!
//zainwestowała w strój pokojówki, to od teraz pełnoprawnie będzie tu sprzątać <3
//zabiera sie do roboty \o/


//odmalowuje akrylami kolorek na nicku i dodaje brokat, bo brokat jest fajny i świeci!
1
Werkaa 20 Sierpnia 2018r. 8:59
//odkurza Kinkowy, zakurzony i zaniedbany od 9 sierpnia profilek
Nie dbajo o porządek i porzucajo profilka D:
2
Werkaa 26 Sierpnia 2018r. 18:42
//przybywa na kolejne sprzątanko <3

0
Kinkie 26 Sierpnia 2018r. 18:43
Nie trzeba skarbie, za miesiąc może tu będzie kolonia jakaś, to poczekaj
0
Werkaa 26 Sierpnia 2018r. 18:44
Czeba!
Juz strój seksi pokojóweczki mam :>
0
Kinkie 26 Sierpnia 2018r. 18:45
To nie dla mnie ten strój, dla kogoś innego raczej
Zostaw sprzątanie u mnie, zrobi się tu kolonia i będę miała podwładnych
0
Werkaa 26 Sierpnia 2018r. 18:46
Ni, ni!
Tu musi byc czyściutko!
0
Kinkie 26 Sierpnia 2018r. 18:47
Lodówkę u mnie też możesz "wysprzątać", dużo tam dobrych rzeczy, haha
0
Werkaa 26 Sierpnia 2018r. 18:47
Ni, grzecznie jesć masz
0
Kinkie 26 Sierpnia 2018r. 18:48
Mamuś, bo ludzie paczo i będą wypytywać :c
JADŁAM!
0
Irvynn 8 Sierpnia 2018r. 20:06
Podziwiam i szanuję za GIF z "To the bone"
0
Kinkie 8 Sierpnia 2018r. 22:25
Buzi <3
Wcześniej podziwiałbyś galerię cudaDudacności xD
0
Belquay Neust 7 Sierpnia 2018r. 19:03
Co się zdarzy 24.05.2020r. ?
0
Werkaa 7 Sierpnia 2018r. 23:30
Zuo i jej tego ni wolno D:
0
Kinkie 7 Sierpnia 2018r. 23:46
Cicho no xD
Osobista data, nieistotne
0
Werkaa 7 Sierpnia 2018r. 23:52
Cichać to ty możesz D:
//zatyka celulozą
0
Kinkie 8 Sierpnia 2018r. 15:57
//wystawia fakacze
Celuloza szkodzi? <3
0
Werkaa 8 Sierpnia 2018r. 16:06
Watpię <3
0
Kinkie 8 Sierpnia 2018r. 16:09
A szkoda :I
Co innego mi zaszkodziło XDD
0
Werkaa 8 Sierpnia 2018r. 16:25
Słońce XDDD
POLSKAAAAAAAA
BIAŁO CZERWONIIIIIIII
0
Kinkie 8 Sierpnia 2018r. 16:25
ODCZEPCIE SIĘ JUŻ ODE MNIE D:
RĘCE CZERWONE, NIE MOJA WINA!
0
Werkaa 8 Sierpnia 2018r. 17:17
XSDDDDDDDDDD
//smaruje kefirkiem
1
Kinkie 8 Sierpnia 2018r. 17:25
Dekolt mi wysmaruj kurde xD
0
Werkaa 8 Sierpnia 2018r. 17:39
OK
//smaruje Kinkowy dekolt i cycki
0
Kinkie 8 Sierpnia 2018r. 17:40
ŻARTOWAŁAM PRZECIEŻ D:
//paca
Z tematu o dacie przeszło na gwałt xD
0
Belquay Neust 9 Sierpnia 2018r. 10:05
Nie sądziłem, że z mojego pytania zrodzi się dyskusja xD
Ale z chęcią dowiem się jakichś szczegółów :D
0
Kinkie 9 Sierpnia 2018r. 10:20
Zawsze jak Werka się uczepi to wychodzi dyskusja, pfff /o\
//wciska ciastki do ust Belquaya >:D
0
Werkaa 9 Sierpnia 2018r. 11:43
BO ONA CHCE ZROBIĆ ZŁE RZECZY! D:
//zatyka ją znów chusteczką
0
Kinkie 9 Sierpnia 2018r. 13:18
Cichaj już, nieważne co wtedy będzie!
//wrrr
0
Werkaa 9 Sierpnia 2018r. 15:57
ALE JEJ NIE WOLNO, A CHCE! D:
//szczepi na wściekliznę
0
Kinkie 9 Sierpnia 2018r. 15:59
Wolno :3
//paca
0
Werkaa 9 Sierpnia 2018r. 16:00
Nie, nie wolno
//zamyka w szafie
0
Kinkie 9 Sierpnia 2018r. 16:03
//siedzi w szafie i czeka na Pedobear'a
0
Werkaa 9 Sierpnia 2018r. 16:14
Zagraj w too
7 minut w niebie, czy coś XDD
0
Kinkie 9 Sierpnia 2018r. 17:19
WTFF XDDD
Z kim? XD
0
Werkaa 9 Sierpnia 2018r. 18:54
Rudym
Albo Pedobear'em XDD
0
Belquay Neust 9 Sierpnia 2018r. 23:06
// przeżuwa ciastki
No no, ładnie to tak, dziewczyny? :D
0
Werkaa 10 Sierpnia 2018r. 14:36
//częstuje herbatką
Ładnie :3
0
Belquay Neust 10 Sierpnia 2018r. 16:29
//Wypija herbatkę

Jesteście nieźle zakręcone, ale to dobrze :D
0
Werkaa 10 Sierpnia 2018r. 16:52
Kręcimy się jak talerz w mikrofali \o/
0
Belquay Neust 11 Sierpnia 2018r. 16:40
ooo <3
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 13:37
Cze, Kinkeł c:
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 13:38
Cześć, skarbiee <3
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 13:41
Jak tam życie? <3
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 13:42
Coraaz leeepieeej~
A u Ciebie, somsiadko kochana? :3
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 13:44
A ja się cały czas źle czuje! D:
Raz to mnie chcieli do szpitala! :o
No i ogólnie jadę do lekarza niedługo, somsiadko! :>
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 13:46
Łojojoooj o.o
Co to się z Tobą dzieje, bidulko? T^T ♥
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 13:51
Jeśli coś jesz, to nie jedz xD
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 13:54
Staram się jeść jak najmniej, więc no XD
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 13:59
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 14:04
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 14:08
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 14:10
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 14:14
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 14:16
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 14:21
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 14:22
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 14:24
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 14:25
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 14:33
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 14:34
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 14:56
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 14:57
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 15:01
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 15:04
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 15:05
Ukryta zawartość
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 15:07
Ukryta zawartość
1
Mimi Chan 2 Sierpnia 2018r. 15:55
0
YuuNaSan 2 Sierpnia 2018r. 3:46
24.05.2020?
//siada na dywanie u Kinkie
//Zastanawia się, czy Kinkuś żyje
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 12:44
//zeskakuje z żyrandola i czochra
O dziwo żyje, khe
0
YuuNaSan 2 Sierpnia 2018r. 13:37
//paca
O dziwo?
0
Kinkie 2 Sierpnia 2018r. 13:38
//unika i cmoka w nosek
Dużo się dziaało i tak daleejj~
0
YuuNaSan 10 Sierpnia 2018r. 12:04
Spoiler

0
Kinkie 31 Sierpnia 2018r. 21:00
Ukryta zawartość
0
YuuNaSan 20 Grudnia 2018r. 23:49
Dobraaa, jak już to razem :D
0
Tyna 31 Lipca 2018r. 15:52
//wrzuca żelki przez okno
0
Kinkie 31 Lipca 2018r. 18:12
//dziękuje poprzez kiwnięcie głową i oddaje
Wybacz, nie jem słodyczy
1
Tyna 31 Lipca 2018r. 18:13
nu dobrze
//kiwa głową
0
KaWiSenpai 29 Lipca 2018r. 20:12
When the world was at war before we just kept dancing~
0
Kinkie 30 Lipca 2018r. 19:59
Mmm, Lana <3
1
KaWiSenpai 31 Lipca 2018r. 23:18
Always <3
0
Znienawidzony 24 Lipca 2018r. 14:23
//zostawia coś do picia i jedzenia a także karteczkę na której jest napisane:
"Dziękuję za wszystko"
//powoli odchodzi
0
Kinkie 25 Lipca 2018r. 8:41
//dogania go i przytula
Również dziękuję.
Szanuję Twoją decyzję i rozumiem, co chcesz zrobić.
Mimo że nie było dużo okazji do rozmowy, jesteś naprawdę bardzo miły i pomocny.
Wszystkiego dobrego ♥
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 19:26
//Ucieka przed Masuem do Kinkie i Lany <3
(To the Bone widzę :3)
0
Kinkie 19 Lipca 2018r. 19:33
Masuo to zły człowiek! :c xD
//tuli Kawisia i Lankę ♥
(Aaaano :3)
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 19:39
Masuo to nie człowiek, to brzydka margaryna!
Lubisz Lanę, tak jak ja?*-*
0
Kinkie 19 Lipca 2018r. 19:40
I do tego droga?! SKANDAL!
Lana to jest chodząca Bogini *_*
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 19:42
BĘDZIE TEGO!!
OMGGG YESSS, loffki, a jeszcze więcej na Summer Bummer i In My Feelings *-*-*-*-*-*-*
0
Kinkie 19 Lipca 2018r. 19:47
YAAAAAAAAS *____*
No trza insuliny, bo Lana zasłodziła mnie do granic możliwości XDDDD
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 19:49
OMGGGG, MYŚLAŁEM, ŻE NIE BĘDZIESZ TYCH ZNAĆ XNSJDNSJS*-*
//podaje (już częściej potrzebował przez nią)
0
Kinkie 19 Lipca 2018r. 19:51
NO JAK NA JUTUBIE PUSZCZAM PIERWSZĄ LEPSZĄ PLEJLISTĘ I LECĄ PIOSENKI LANKI NO TOTO JAK XDD
//wstrzykuje
Czuję się jak Riedel wstrzykując tą insulinę xDDDDD
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 19:53
YASSSSS, WSZYSTKO LOFFAM!!!*-*-*-*-*-*
UuUUuUUUuu XDDDD
0
Kinkie 19 Lipca 2018r. 19:54
LANKĘ TO NAJBARDZIEJ *___________*
Kawiś dostał Wulgaryzmy jebolca, ewidentnie XDDDDDDDDD
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 19:56
TAK!*-*
ah, to już dawno temu:3
0
Kinkie 19 Lipca 2018r. 19:57
<3333
No cusz, zdarza się xDDD
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 20:07
Często:3
0
Kinkie 19 Lipca 2018r. 20:11
Aż za często~
//targa za pućki
0
KaWiSenpai 19 Lipca 2018r. 23:29
Oh nie, wydało się D:
Wszystkie moje plaże i snapy się dowiedzą D: Ugh xD
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 14:25
xDDD
Zatrzymam to dla siebie, nikt prócz mnie nie będzie wiedział ♥
0
KaWiSenpai 20 Lipca 2018r. 14:47
Amen <3
1
Kinkie 20 Lipca 2018r. 15:07
Żyj w pokoju ♥ xD
0
Mimi Chan 16 Lipca 2018r. 15:18
Kinkjepinkjesrinkje~
Ale się pozmieniało na tym profiluu~! :oo
0
Kinkie 16 Lipca 2018r. 15:22
Mimifimikrzimi~ <3!
Dzie tam xD
Troszeńkę :D
0
Mimi Chan 18 Lipca 2018r. 8:16
Mikapikasrika~
Monobrwiasty zioom~
0
Kinkie 18 Lipca 2018r. 13:15
Boże xDDDD
Kocham minę Adriana, kiedy mu to pokazałam, nie zapomnę tego nigdy XDDDDDDD
On się mnie wkrótce wyrzeknie, zobaczysz
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 9:53
Wydziedziczy Cię! X'D
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 18:43
Nie ma z czego XDDDD
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 18:46
Zawsze się coś znajdzie! XDDD
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 18:49
Taaa, opakowanie po chipsach, które mi kupił XXDDD
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 18:52
Tak, to dobre! XDDDDDDD
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 18:56
XDDDDD
No w sumie Strong, to wisz, zawsze się sprzeda XD
KAŻDY ZIOM ZBIERA ZŁOM~
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 18:57
SPRZEDAJ PRALKĘ, SPRZEDAJ ŁOM~
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 19:03
xDDDDDD
Ubrałam dzisiaj szalik z finałów w Gdańsku, maskę Macierewicza i rzuciłam w Adriana poduszką-piesełem, polecam XDDDDDDDDDDDDDDD
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 19:35
On się jeszcze Ciebie nie boi? XDDDDDDDDDDDDDDD
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 19:36
Mamy ten sam poziom Wulgaryzmy niedojebania umysłowego, więc nie XDDDDDDDDDDDDD
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 19:55
Okej, rozumiem XDDDDDDDDDD
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 19:56
XDDDDDDDDDDDDDD
NAS NIKT NIE ROZUMIAŁ
DO TERAZ DXDX
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 19:58
Do teraz? B)
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 20:01
No Ty nas rozumiesz, cnie XDDDD
Werka zna więcej tych memicznych sytuacji, np. Adrian dzisiaj chodził po domu i darł się "SPAAAAAAANDŻBOB KANCIASTOPORTY" XDDDDDDDDDDDDD
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 20:02
O boże, czuję się wyróżniona! XDDDD
Przypomniały mi się nasze rozmowy, gdzie trafiłyśmy na monobrwiastego zioma XDDD
0
Kinkie 20 Lipca 2018r. 20:28
OmójBożenie XDDDDDDDD
PO AMFETAMINIEEEEEEEEEEEE
0
Mimi Chan 20 Lipca 2018r. 23:52
Albo ta przeróbka sąsiadów! XDDDD
0
Kinkie 21 Lipca 2018r. 13:49
XDDDDDD
Wulgaryzmy Myśl głową, a nie chujem
0
Mimi Chan 21 Lipca 2018r. 13:56
Przypomniała mi się moja pani od geografii! XDD
Historyjkaa~ (wulgaryzmy chyba o.o)
0
Kinkie 23 Lipca 2018r. 14:09
XDDDDDDDDD
Nauczyciele się za dużo sąsiadów naoglądali za młodu xD
0
Mimi Chan 23 Lipca 2018r. 14:12
Ta, moja pani od geografii to jest po prostu hit X'D
Ukryta zawartość
0
Kinkie 23 Lipca 2018r. 14:18
CO XDDDDD
Ja chcę do Twojej szkoły xDDDDD
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 23 Lipca 2018r. 14:21
Kiedy to Wulgaryzmy zadupie jest X'DD Uwierz mi, nie chcesz xD
Nasza wychowawczyni mówi, że w następnym roku nasza klasa osiągnie rekord w byciu najgorszą klasą X'D
Ukryta zawartość
0
Kinkie 23 Lipca 2018r. 14:24
A to myślisz, że moje nie? XDDDDD
U nas też tak jest xDDDDD
PJONA
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 23 Lipca 2018r. 14:26
PJONA XDD
Ukryta zawartość
0
Kinkie 23 Lipca 2018r. 14:29
XDDDDD
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 23 Lipca 2018r. 14:30
Ukryta zawartość
0
Kinkie 23 Lipca 2018r. 14:31
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 23 Lipca 2018r. 14:36
Ukryta zawartość
0
Kinkie 23 Lipca 2018r. 15:19
Ukryta zawartość
0
Kinkie 23 Lipca 2018r. 14:38
Ukryta zawartość
0
Mimi Chan 23 Lipca 2018r. 14:42
Ukryta zawartość
0
Julka-saan 13 Lipca 2018r. 19:41
Dostrzegam nekosia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Kinkie 14 Lipca 2018r. 13:19
Gdzie nekosia widzisz? :O
//rozgląda się
0
Julka-saan 14 Lipca 2018r. 13:45
W trzecim GIFie jest nekoś ^^
0
Kinkie 14 Lipca 2018r. 13:45
Szczerze, to jakbym nie miała robić takiego całego depreszyn profilu, to byłby calusieńki w kotkach ._.
0
Kinkie 16 Lipca 2018r. 10:36

Pozdrawiam Mimeła XDD
0
ave_daughter_of_Satan 12 Lipca 2018r. 12:49
Twoja nazwa jest pociągająca *lenny*
0
Kinkie 12 Lipca 2018r. 13:20
Mmm, dziękuję~ xD
A Twoja cudowna, Szatanico *-* ♥
1
SoraYT 7 Lipca 2018r. 15:52
To ja się podpiszę :3 Ohayo :D
0
Amcia_chan 6 Lipca 2018r. 16:16
Dzień dobry^^
//zostawia jedzonko
0
Kinkie 6 Lipca 2018r. 17:53
O, czeeeść ^^
//dziękuje przez kiwnięcie głową i przytula :3
1
Amcia_chan 7 Lipca 2018r. 0:59
//oddaje tulaska^^
0
Julka-saan 4 Lipca 2018r. 14:19
Ten avek :D
0
Kinkie 4 Lipca 2018r. 14:19
Taki mraśny :3
0
Julka-saan 4 Lipca 2018r. 14:23
O!
50 lvl nabiłaś :D
0
Kinkie 4 Lipca 2018r. 14:28
No widzisz xD
0
Znienawidzony 2 Lipca 2018r. 20:57
//zostawia jedzonko i napoje po czym odchodzi powoli
0
Kinkie 2 Lipca 2018r. 23:36
Sponsoring? *-*
//łapie za rączkę i sadza na kanapie, po czym rozsiada się na żyrandolu
Dziękuję za jedzonko. C:
Co Cię sprowadza na ten nudny profilek? ^^"
0
Znienawidzony 3 Lipca 2018r. 11:34
Nudny ? W takim razie ja pobijam cię w nudności o lata świetlne. T-tak t-tylko w-wpadłem - c-czułem p-potrzebę a-aby zamienić z kimś kilka s-słów
0
Kinkie 3 Lipca 2018r. 13:52
Oj tam, nie przesadzaj.
Nie ma sprawy, zawsze można zagadać, i tak nie mam nic ciekawszego do roboty. :>
//uśmiecha się i wbija paznokcie w dłoń
0
Znienawidzony 3 Lipca 2018r. 16:48
//chwyta jej łapkę zanim wbije sobie paznokcie
N-nie rób t-tak....możesz zrobić s-sobie krzywdę. Poza tym ja nie przesadzam - każdy kto zna mnie choć trochę wie że jestem niezbyt fajny....
//przytula ją
0
Kinkie 3 Lipca 2018r. 18:15
//przewraca oczkami
Często ją sobie robię. W sumie innym też, zawracając im głowę. xD
Każdy jest niezbyt fajny, więc Ci niezbyt fajni znajdują takich samych --/--ch i tworzą całość. C:
//buja na boki

0
Znienawidzony 3 Lipca 2018r. 20:44
Nawet tak nie myśl - Twoi przyjaciele na pewno tak nie myślą
//patrzy jej w oczka
Ja jestem strasznym nudziarzem ale przynajmniej staram się być miły
//buja się razem z nią
0
Kinkie 3 Lipca 2018r. 22:26
Oni nie, ja tak i swojego przekonania nie zmienię.
Lepiej być miłym nudziarzem niż chamskim rozrywkowcem, nie?
//pstryka w nos
0
Znienawidzony 3 Lipca 2018r. 22:54
Ja tam bym wolał być troszkę bardziej......rozrywkowy i otwarty. Brak ci wiary w siebie
//tyka w nosek
0
Kinkie 3 Lipca 2018r. 22:59
Jeśli uwierzysz, że możesz się taki stać, na pewno przerodzisz się w taką osobę. Wystarczy chcieć.
Mi już jej dawno brak, ups.
//chichocze i zakłada mu wianek
0
Znienawidzony 3 Lipca 2018r. 23:09
Jesteś bardzo miłą osobą - możliwe że tak myślisz bo wiele rzeczy cię spotkało i te najbardziej pozytywne emocje są zakopane gdzieś za warstwą smutku - tam głęboko w serduszku ale tam są
Wiem że potrafię tylko czasem się załamuję ale zawsze powolutku staję na nogi - ja tam w Ciebie wierzę
//czerwieni się głupio z wianuszkiem na głowie
0
Kinkie 3 Lipca 2018r. 23:17
Awwh.
Dziękuję ślicznie. ^^"
Są, ale wolę być neutralna w wielu sytuacjach.
Wbrew pozorom nie przeszłam za dużo, zwykłe, dziecięce problemy, które cholernie przeżywałam niepotrzebnie.
I właśnie jak się podnosisz i załamujesz to idziesz na własny Mount Everest własną drogą, którą budujesz. Tak trzymaj.
Wiele osób wierzyło i wierzy, ale guzik z tego. :I
//kizia w rumieńce
0
Znienawidzony 3 Lipca 2018r. 23:24
Żadne problemy nie są zwykłe - żadnego problemu nie należy zlewać bo to co dla innych jest mało znaczącym problemem dla innej jest barierą nie do przeskoczenia. Każdy - nawet najmniejszy problem jest ważny. Wygląda na to że masz podobne nastawienie do mojego ale głęboko w serduszku wierzę że masz w sobie tę odrobinkę siły by stawić czoła problemom.
//tyka w policzki
0
Kinkie 3 Lipca 2018r. 23:32
W sumie masz cholerną rację.
Problemom dałam się tak szczerze Wulgaryzmy jebać, bo mam je serdecznie w poważaniu. Nie ruszają mnie już po prostu, niech będzie co będzie. \o/
//chroni swe pućki chomiczka przed zagładą tykania
0
Znienawidzony 4 Lipca 2018r. 11:17
//drapie główkę
Widać żyjesz chwilą nie myśląc o tym cio będzie - masz coś do jedzonka ?
0
Kinkie 4 Lipca 2018r. 12:56
Po prostu warto mieć Wulgaryzmy wyjebane. :D
Coś konkretnego dusza pragnie?
Ciastki, cukierki, kotlety, soczek, wafle ryżowe? ^^
0
Znienawidzony 4 Lipca 2018r. 13:19
Kotleciki i soczek poproszę
//wyszeptał cichutko
0
Kinkie 4 Lipca 2018r. 14:18
//nakłada kotlecika i podaje soczek
Prosz C:
0
Znienawidzony 4 Lipca 2018r. 15:06
Dziękuję ^^ Jesteś bardzo miła
//uśmiecha się cieplutko i zajada
Pyszniutkie ^^
0
Kinkie 4 Lipca 2018r. 15:13
//zaczepia rękę na szyi
Dziękuję. >.>" Ty również. ^^
//siada na blacie i rysuje paznokciem po nim
Chociaż raz się udały. xD
0
Znienawidzony 4 Lipca 2018r. 15:34
M-można p-prosić d-dokładkę ?
//zapytał czerwieniąc się głupio mając spuszczoną głowę
0
Kinkie 4 Lipca 2018r. 16:09
//podnosi palcem jego bródkę i nakierowuje wzrok na swoje oczka
Pewnie. Ja i tak tego nie jem. c:
//zabiera talerzyk i nakłada kolejnego, dolewając soczku
//wraca na blat i macha nóżkami
0
Znienawidzony 4 Lipca 2018r. 18:58
Dziękuję
//wcina ze smakiem po czym po posiłku myje łapki i ją przytula po czym odchodzi
0
Kinkie 6 Lipca 2018r. 13:42
Nie ma za co. ^^
//tradycyjnie buja się na boki
0
Mimi Chan 28 Czerwca 2018r. 22:32
//caca zupke
0
Kinkie 29 Czerwca 2018r. 13:15
//maca kotleta
0
Mimi Chan 29 Czerwca 2018r. 13:41
//daje jej patelnię
0
Kinkie 29 Czerwca 2018r. 14:13
//bije brata patelnią
0
Mimi Chan 29 Czerwca 2018r. 14:23
//obserwuje zupę i brata zupy
0
Kinkie 29 Czerwca 2018r. 15:28
Uderzyłam się wczoraj o niego piszczelem XDXDXD
0
Mimi Chan 29 Czerwca 2018r. 15:48
Brawo XDDDDDD
0
Kinkie 29 Czerwca 2018r. 15:50
DZIĘKI XDDDD
A boli jak Wulgaryzmy cholera ;_;
0
Mimi Chan 29 Czerwca 2018r. 16:22
Cenzuruj bo cię zablokuja! XDDDDD
0
Kinkie 29 Czerwca 2018r. 16:23
DOBRZE MAMO
Spokój na o-a będzie xDDDDDDD
0
Mimi Chan 29 Czerwca 2018r. 20:06
Kocie samoloocie grzmocieee!!
xDDDDDD
0
Kinkie 30 Czerwca 2018r. 16:31
Auuuuuu~ xDDDDD
0
Julka-saan 28 Czerwca 2018r. 14:39
*lenny*
1
Julka-saan 28 Czerwca 2018r. 17:53
Oh Yeah

Strona 1 z 8
1
234567   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2019
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.