Profil użytkowniczki NosferatuAlucard
Ostatnio aktywna:
31 Grudnia 2020r. 15:00
Dołączyłam:
10 Lipca 2015r. 17:07
Urodziłam się:
2 Września 1998
Mieszkam w:
;

Poziom: 5

270 / 625
Lista anime - ostatnie zmiany
Kuroshitsuji
Obejrzałam 1 z 24 odcinków
Tokyo Ghoul √A
Obejrzałam 2 z 12 odcinków
Hellsing Ultimate
Obejrzałam to anime
Another
Obejrzałam to anime
Death Note
Obejrzałam to anime
^^


Slipknot. System of a down. Shinedown. Skillet. Slayer. Linkin Park. Bullet for my valentine. Bring me the horizon. Breaking Benjamin. Three days grace. Green Day. A day to remember. Avenged Sevenfold. Our last night. Rise Against. Hollywood Undead. Po za tym zdarza mi sie słuchać electro, dubstepu, post hardcore, jakimś dobrym nightcore'm też nie pogardzę. Trochę dziwna, trochę bardzo, ale cóż.
GG-

Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
0
Esspi 28 Sierpnia 2017r. 10:47
Ohohohohoho... martwaś już nie jest
0
Matani 29 Lipca 2016r. 12:42
Skillet ^^ już Cię lubię!
1
NosferatuAlucard 29 Lipca 2016r. 12:57
Cudownie ;>
0
Onii-san 7 Listopada 2015r. 18:59
Witam
0
NosferatuAlucard 7 Listopada 2015r. 19:04
Siemka ;3
0
Pani terror 11 Sierpnia 2015r. 11:19
SLIPKNOT <3
0
NosferatuAlucard 11 Sierpnia 2015r. 11:26
Również jestem fanką :D
0
Pani terror 13 Sierpnia 2015r. 9:53
którego najbardziej lubisz?
0
NosferatuAlucard 16 Sierpnia 2015r. 14:12
Nie mam faworytów, dla mnie całość sie liczy ^^
0
Cazuk 11 Sierpnia 2015r. 11:15
Ohayoo ^^
0
NosferatuAlucard 11 Sierpnia 2015r. 11:25
Siemkaaaaaa ^^
0
Plazma 4 Sierpnia 2015r. 16:33


0
NosferatuAlucard 4 Sierpnia 2015r. 16:47
Jaaaaaaaaaaaaaak pięknie ♥
0
PostOrganic 3 Sierpnia 2015r. 23:53
Te Drax, żyj.
0
NosferatuAlucard 4 Sierpnia 2015r. 16:20
Drakuś żyje, spokojnie ^^ BTW, brudaaaasek?
0
PostOrganic 4 Sierpnia 2015r. 18:46
Może tak, może nie ^^
0
NosferatuAlucard 4 Sierpnia 2015r. 18:57
Haha, czyli na pewno, no ostatnio jak tu byłam to miałeś bana na tym drugim koncie, więc później to już wogóle nie ogarniałam co jak i gdzie XDDDD :D
0
FLnekoNG 31 Lipca 2015r. 19:59
OHAYO ^^
0
NosferatuAlucard 4 Sierpnia 2015r. 16:19
Witam :D
0
titka 16 Lipca 2015r. 10:06
Ohayou!! :)
0
NosferatuAlucard 16 Lipca 2015r. 11:03
Siemka ^^
0
Raziz 15 Lipca 2015r. 20:18
Ohayo!
0
NosferatuAlucard 15 Lipca 2015r. 20:20
Witaaaaam ^^
1
vess222 14 Lipca 2015r. 19:51

Szczęść boże, przybyłem poświęcić to przepełnione inteligencją miejsce.
0
NosferatuAlucard 14 Lipca 2015r. 19:54
Hahaha cóż, może jednak przepełnione głupotą? :D
1
Plazma 15 Lipca 2015r. 14:28
uważaj na jego kropidło, jest największą atrakcją na disco polowych imprezach
0
NosferatuAlucard 15 Lipca 2015r. 20:12
Ajajaj, to niedobrze ;c
0
daw1223 14 Lipca 2015r. 13:26
na początku myślałem że tam gimper śpiewa>>>>>>.xD
0
NosferatuAlucard 14 Lipca 2015r. 13:31
Hahaha, OMG :D Nienienie XD
0
Sayoko 14 Lipca 2015r. 11:20
Ajaj! Widzę dobrą muzykę!! ^^
Witam witam :3
0
NosferatuAlucard 14 Lipca 2015r. 11:25
Siemka ^^ Ano tak jakoś wyszło.. :D
0
Cezi 13 Lipca 2015r. 14:38
Diddididididiiisco polo.
0
NosferatuAlucard 13 Lipca 2015r. 14:48
No i dlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaczego mi to robisz?! Tell me why! ;-;
0
Lighto 13 Lipca 2015r. 14:21
Ohayo ^~^
0
NosferatuAlucard 13 Lipca 2015r. 14:33
Witam serdecznie ;3
0
NosferatuAlucard 13 Lipca 2015r. 14:50
To nawet do mnie nie pasuje, bo nie jestem ruuuuuuuuuuuuda! ;-; Po za tym wiedziałam, że mi coś takiego najprawdopodobniej tu dodasz raaaawr ;-;
0
Plazma 13 Lipca 2015r. 13:28
Szukam... Jesteś za młoda bym ci powiedział, ale... nie za młoda, bym tutaj nie szukał xD(chociaż może lekko za stara? xD)
1
NosferatuAlucard 13 Lipca 2015r. 13:33
Ajajaj, to takie skomplikowane ;3
0
EmoTsuki 13 Lipca 2015r. 13:15
Ohayo !
Skillet, Slayer, Avenged Sevenfold <3
Alucard, Hellsing <3
*nie chwaląc się moje pierwsze anime*
0
NosferatuAlucard 13 Lipca 2015r. 13:19
Witam ciepluśko ^^
Aj tam nie chwalisz się wcale, moim pierwszym anime było Death Note, a Hellsing to cuuuuuuuuuuudo *-*
0
Cazuk 13 Lipca 2015r. 12:26
Ohayoo ^.^
0
NosferatuAlucard 13 Lipca 2015r. 12:36
Witaaaam, witam kolejna nowa twarz mnie odwiedza :D
0
DirtyHarry 12 Lipca 2015r. 20:01
Siema Dracula
0
NosferatuAlucard 12 Lipca 2015r. 20:48
Cześć misiaczku ^^
0
DirtyHarry 13 Lipca 2015r. 16:56
Widzę, że Drax szalejesz. Nawet opis profilu zrobiłaś.
0
NosferatuAlucard 14 Lipca 2015r. 9:42
No wiesz, kiedyś w końcu trzeba było, bo było trochę pustawo XD
0
DirtyHarry 14 Lipca 2015r. 13:19
Trzeba trzeba. Jak i pusto to i trochę lipnie
0
NosferatuAlucard 14 Lipca 2015r. 13:40
Noooo właśnie ^^ Teraz już nie :D
0
DirtyHarry 14 Lipca 2015r. 13:41
Tek, teraz jest ciekawszy. Dorzuć jeszcze jakiegoś gifa i będzie git
0
NosferatuAlucard 14 Lipca 2015r. 13:43
Sądzę, że teraz jest juz w sam raz :D
0
DirtyHarry 14 Lipca 2015r. 16:30
Dobsz, nie będę się kłócić
0
NosferatuAlucard 14 Lipca 2015r. 19:39
^^
0
DirtyHarry 15 Lipca 2015r. 14:34
:p
0
NosferatuAlucard 15 Lipca 2015r. 20:11
Chowaj jęzor!
0
daw1223 12 Lipca 2015r. 20:00
ohayo ^.^- jestem pierwszy
0
NosferatuAlucard 12 Lipca 2015r. 20:48
Nooo jesteś, jak miiiiło, witam Cie w moich skromnych progach ^^
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2021
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.