oho Beziu ostatnio widzę, że polecasz różne anime :D
O Shana na avku :D
A tak wracając do anime to muszę polecić Densetsu no yuusha no densetsu
Z shounenów to polecę Yuu☆Yuu☆Hakusho trochę starsze~ Ushio to tora też fajne ale pewnie przez ciebie znane... Ogólnie Kaze no Stigma kojarzy mi się z shaną :D
albo Rurouni Kenshin ale to nie shounen...
Z romansów to poelciłbym Toradora ale to raczej jest znana :D
Ai yori aoshi mi się nawet podobało :D albo ef: A Tale of Memories. i ef: A Tale of Melodies.
Shuffle?
w sumie Allison to Lillia też spoko shounen
Dobra już nie zawracam tyłka, bo pewnie większość i tak widziałaś ^^'