Sondaż Recochoku
Japońska strona muzyczna Recochoku przeprowadziła sondaż, w wyniku którego mamy się dowiedzieć, które z zimowych anime wywołało największe zaskoczenie wśród otaku. Rozpoznanie przeprowadzono od 11 do 24 stycznia, a rezultaty przedstawiono 2 lutego 2012 roku. Głosowało 925 miłośników kultury japońskiej.
Oto efekty:
1 Daily Lives of High School Boys
2 Nisemonogatari
3 Inu X Boku Secret Service
4 The Prince of Tennis II
5 Brave10
Emisja Mahou Shoujo Madoka Magica po angielsku
Pierwszy odcinek Mahou Shoujo Madoka Magica w języku angielskim czeka na swoją emisję 10 lutego. Anime zostanie przedstawione w sześciu państwach, a są to: Japonia, Stany Zjednoczone, Kanada, Wielka Brytania, Australia i Nowa Zelandia.
Sukces filmu K-On!
Nowy film K-On! podbija japoński rynek. Jak informuje dziennikarz Hiroo Otaka, od 3 grudnia zarobiono 1,7 miliarda jenów dzięki sprzedaży biletów.
Kafejka à la Durarara!
W Animate café w Ikebukuro zaplanowano kolejny projekt - i to bardzo atrakcyjny dla tokijskich fanów serii Durarara! Zostanie sporządzone specjalne menu z okazjonalnymi daniami nawiązującymi do wydarzeń z anime, a nawet pojawią się promocyjne towary w postaci podkładek i kubków z podobiznami najpopularniejszych bohaterów - Shizuo Heiwajimy oraz Izayi Orihary. Tuż po zakończeniu linii poświęconej Uta no Prince-sama, powyżej opisywana akcja zostanie rozpoczęta - będzie to miało miejsce 1. marca tego roku. Projekt potrwa miesiąc.
Japońska strona muzyczna Recochoku przeprowadziła sondaż, w wyniku którego mamy się dowiedzieć, które z zimowych anime wywołało największe zaskoczenie wśród otaku. Rozpoznanie przeprowadzono od 11 do 24 stycznia, a rezultaty przedstawiono 2 lutego 2012 roku. Głosowało 925 miłośników kultury japońskiej.
Oto efekty:
1 Daily Lives of High School Boys
2 Nisemonogatari
3 Inu X Boku Secret Service
4 The Prince of Tennis II
5 Brave10
Emisja Mahou Shoujo Madoka Magica po angielsku
Pierwszy odcinek Mahou Shoujo Madoka Magica w języku angielskim czeka na swoją emisję 10 lutego. Anime zostanie przedstawione w sześciu państwach, a są to: Japonia, Stany Zjednoczone, Kanada, Wielka Brytania, Australia i Nowa Zelandia.
Sukces filmu K-On!
Nowy film K-On! podbija japoński rynek. Jak informuje dziennikarz Hiroo Otaka, od 3 grudnia zarobiono 1,7 miliarda jenów dzięki sprzedaży biletów.
Kafejka à la Durarara!
W Animate café w Ikebukuro zaplanowano kolejny projekt - i to bardzo atrakcyjny dla tokijskich fanów serii Durarara! Zostanie sporządzone specjalne menu z okazjonalnymi daniami nawiązującymi do wydarzeń z anime, a nawet pojawią się promocyjne towary w postaci podkładek i kubków z podobiznami najpopularniejszych bohaterów - Shizuo Heiwajimy oraz Izayi Orihary. Tuż po zakończeniu linii poświęconej Uta no Prince-sama, powyżej opisywana akcja zostanie rozpoczęta - będzie to miało miejsce 1. marca tego roku. Projekt potrwa miesiąc.