Studio Production I.G współpracując z Uniwersytetem z Iwaki (prefektura Fukushima) stworzyło krótki film animowany, promujący nowy wydział pielęgniarski, który ma zostać otwarty w kwietniu przyszłego roku.
Video przedstawia pierwszoklasistkę, Shimazaki Asukę, która zdecydowała się dołączyć tam na studia.
Warto przypomnieć, że Japończycy coraz częściej używają krótkich filmów tego typu, aby promować przeróżne rzeczy. Wcześniej, McDonald wypuścił własny film ukazujący młodą dziewczynę i jej zabawne początki w pierwszej pracy. Nie ma wątpliwości, że tego typu promocja działa za granicą. Każdy z tych filmików cieszy się ogromną popularnością i zyskał dość spory rozgłos. Jednak co do samej Japonii - zdania zostają podzielone.
Chcielibyśmy usłyszeć również wasze opinie na ten temat!
Czy po zobaczeniu takiej reklamy w telewizji zaostrzyłoby wam to apetyt, czy z pośpiechem anulowalibyście swoją aplikacje na studia.
Video przedstawia pierwszoklasistkę, Shimazaki Asukę, która zdecydowała się dołączyć tam na studia.
Warto przypomnieć, że Japończycy coraz częściej używają krótkich filmów tego typu, aby promować przeróżne rzeczy. Wcześniej, McDonald wypuścił własny film ukazujący młodą dziewczynę i jej zabawne początki w pierwszej pracy. Nie ma wątpliwości, że tego typu promocja działa za granicą. Każdy z tych filmików cieszy się ogromną popularnością i zyskał dość spory rozgłos. Jednak co do samej Japonii - zdania zostają podzielone.
Chcielibyśmy usłyszeć również wasze opinie na ten temat!
Czy po zobaczeniu takiej reklamy w telewizji zaostrzyłoby wam to apetyt, czy z pośpiechem anulowalibyście swoją aplikacje na studia.