Profil użytkowniczki Kawaii Akumu
Ostatnio aktywna:
11 Kwietnia 2017r. 20:42
Dołączyłam:
23 Grudnia 2015r. 17:44
Urodziłam się:
3 Marca 0000
Mieszkam w:
Polsce

Poziom: 8

804 / 1000
Lista anime - ostatnie zmiany
Servamp
Obejrzałam 0 z 0 odcinków
Toradora!
Obejrzałam to anime
Amnesia
Obejrzałam to anime
Kekkai Sensen
Obejrzałam 8 z 12 odcinków
Hetalia Axis Powers
Obejrzałam 16 z 52 odcinków
|Witam|




Info









Zapraszam na dole do czytania 'encyklopedii' xDD
Naprawdę bardzo dużo się tu dowiecie o pająkach..
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Względnie o anime z dużą ilością krwi
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
0
kissme696 10 Lipca 2016r. 2:57
Ohayo! ^^
Nie lubię pająków i nie zgadzam się z powiedzeniem "Szczęśliwy dom gdzie pająki są" >.<
0
Kawaii Akumu 12 Lipca 2016r. 23:05
taktak //daję pieroga w geście podziwu
0
kissme696 17 Lipca 2016r. 2:35
Dziękuję
//zjada pieroga i w zamian zostawia kakao
0
skutal 16 Czerwca 2016r. 18:30
Ohayo!
//daje miskę pierogów
Łączmy się! Fani pierogów!
0
Kawaii Akumu 30 Czerwca 2016r. 17:01
PIEROOGI JEŚĆ XDD
0
herondalley 30 Czerwca 2016r. 21:50
//siada w kącie błagając o pierożka;)
0
Kawaii Akumu 12 Lipca 2016r. 23:05
//*chrząka* z trudem oddając ukochanego pieroga :)
0
Strange Paparazzi 14 Czerwca 2016r. 18:03
Ohayo :D fajowy av :3
//przynosi tabliczki czekolady
0
Kawaii Akumu 30 Czerwca 2016r. 17:01
Dziękuje, dziękuje :3 Czekolada do pierogów będzie
0
Kiona 11 Czerwca 2016r. 22:43
Ohayo! *>*
Fajny avek ^^
0
DawajSoka 11 Czerwca 2016r. 10:01
OHAYO !! :)
// Zostawia koszyczek z pierogami ^^
0
Kawaii Akumu 30 Czerwca 2016r. 17:01
Pierooogi ;D
1
Aga 1 Czerwca 2016r. 23:37
Ohayo :3
//zostawia czekoladę
0
Kawaii Akumu 10 Czerwca 2016r. 21:13
Yoł
//Mniam lubiem czekolade ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Akazawa 22 Maja 2016r. 0:34
Ohayo!
//zostawia koszyk ze słodyczami
0
Kawaii Akumu 10 Czerwca 2016r. 21:12
Ohayoo
//o kurdebele tam mi kradno ciastki tu mi dajo normalnie niebo
( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Scarfer 16 Maja 2016r. 20:40
Zjednoczmy się pod jednym sztandarem, zwanym gimnazjum ^^
0
Kawaii Akumu 10 Czerwca 2016r. 21:12
hehe Oczywiście xD
0
SakureHaji 16 Maja 2016r. 16:14
Ohayo *,*
0
Annie XD 9 Maja 2016r. 23:21
Ohayo!
//podkrada ciastka
0
Kawaii Akumu 10 Czerwca 2016r. 21:10
yoyo
//przymyka oko na zniknięcie ciastek ;)
0
fordcat 6 Maja 2016r. 20:52
Ohayo! Przynosi jabłka. Jak lubisz krwiste to polecam Elfen Lied. Tylko potem nie płacz.
P.S. Na końcu wszyscy płaczą.
0
Kawaii Akumu 7 Maja 2016r. 19:52
Ohayo
Ja też pewnie będę płakać, ostatnio przy wszystkim płaczę ;//
0
fordcat 8 Maja 2016r. 23:30
Jeżeli chodzi o smoki mogła byś rzucić przykład swojej pracy - będziemy podziwiać. Ja dla przykładu muszę codziennie jednego rano rysować, no może nie smoka ale dinozaura (prawie to samo) :)
0
Kawaii Akumu 10 Czerwca 2016r. 21:15
A może może jeszcze się zobaczy :)
0
Kagamii 8 Maja 2016r. 1:07
Dziwne, pare godzin temu na yt zobaczyłem urywke tego anime a tu piszecie o nim :o

Przypadek ? Tak sądzę XD
0
Kawaii Akumu 8 Maja 2016r. 19:39
hihi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
fordcat 9 Maja 2016r. 23:17
To dość stare anime ale bardzo mocne. Jeżeli nie poddasz się po dwóch pierwszych odcinkach to po trzcim się już nie oderwiesz i musisz oglądać do końca.
0
akamexx 2 Maja 2016r. 20:10
Ohayo ~
Czemu nienawidzisz pająków?
0
Kawaii Akumu 5 Maja 2016r. 14:00
Yoo
//jakoś tak wyszło, nwm xD takie nogi łeeee
0
akamexx 5 Maja 2016r. 15:50
No tak myślałam cx
Jak się czujesz z wiadomością, że w ciągu roku zjadasz ok. 10 pająków podczas snu? :D
0
Kawaii Akumu 7 Maja 2016r. 19:51
Aaaaa, skąd takie rzeczy XD Już nigdy nie usnę ;-;
0
akamexx 7 Maja 2016r. 21:42
To, że masz pająki w pokoju jest niezaprzeczalnym faktem, ale nie zjadasz ich w nocy nawet jeśli śpisz z otwartą buzią. Pająki brzydzą się tego, że człowiek ma serce bardziej niż Ty brzydzisz się ich nóg D:
0
Kagamii 8 Maja 2016r. 1:08
Jeśli boisz się pająków to masz to samo co ja XD Arachnofobia to się nazywa XD
0
Kawaii Akumu 8 Maja 2016r. 19:39
Naprawdę jakaś encyklopedia XDD
1
Zonna 1 Maja 2016r. 0:42
a i polecam attack on titan jeżeli lubisz krew >:))
0
Kawaii Akumu 1 Maja 2016r. 0:50
Widziałam, widziałam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Lizbeth 1 Maja 2016r. 11:11
Tam nie ma dużo krwi :<
Lepszy Tokyo Ghoul bez cenzury ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Bonia 3 Maja 2016r. 12:18
Mirai Nikki też spoko
0
Kawaii Akumu 5 Maja 2016r. 14:01
Oo, obejrzę
0
Kawaii Akumu 5 Maja 2016r. 14:01
Też widziałam heuehu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Zonna 1 Maja 2016r. 0:40
Też nie lubie pająków DDD:
0
Kawaii Akumu 1 Maja 2016r. 0:50
Witaj rodzino :DD XDD
0
Kagamii 1 Maja 2016r. 0:37
Ohayoo ^^
//zostawia mini ciasteczka
0
Kawaii Akumu 1 Maja 2016r. 0:51
Yoo
//szo tak biednie..mini? :'(
0
Essi666 29 Kwietnia 2016r. 21:09
Ohayoo! ^.^
0
Kawaii Akumu 30 Kwietnia 2016r. 23:46
Joł Joł ;D
0
asiapsychofan 27 Kwietnia 2016r. 17:41



Ohay-yoo
0
Kawaii Akumu 27 Kwietnia 2016r. 19:16
Yoo ;33
0
_outsider69_ 27 Kwietnia 2016r. 15:50
Witaj... ^^
// zostawia miensko
Żegnaj...
.
.
.
*był tu diler mienska*
0
Kawaii Akumu 27 Kwietnia 2016r. 15:58
//uhuh dilerstwo hehe
Zabiera miensko i się ukrywa
0
Yuuuki 21 Kwietnia 2016r. 10:16
Yo ;3
0
Kawaii Akumu 27 Kwietnia 2016r. 15:24
Ohayo :>
0
Suniaenter 16 Kwietnia 2016r. 16:28
Ohayo =^.^=
* podrzuca koszyk słodyczy *
0
Kawaii Akumu 27 Kwietnia 2016r. 15:23
Yoo
//dziękuje za słodycze :3
1
dragonejszyn 28 Marca 2016r. 18:58
Ohayo -^.^- (przyszedł po ciastki)

częstuje się ciastkiem
0
Kawaii Akumu 28 Marca 2016r. 19:04
Ohayoo...Moja ciasteczkowa przynęta działa buahahah xD
0
Ginny102 28 Marca 2016r. 13:23
Ohayo ^^ Troszkę spóźnione, ale Wesołych świąt :)
0
Kawaii Akumu 28 Marca 2016r. 18:56
Ohayo! Dziękuje i nawzajem *Też spóźnione* =^.^=
0
DemonWojny 26 Marca 2016r. 18:43
Heloł ^^
// Życzy Wesołych Świąt, daje zająca z czekolady oraz kakałko :3
0
Kawaii Akumu 28 Marca 2016r. 18:55
Ohayoo!
//Dziękuje za życzenia i słodkości oraz daje kawałek sernika ;3

Strona 1 z 2
1
2   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2021
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.