Profil użytkowniczki Zayzy
Ostatnio aktywna:
7 Listopada 2018r. 22:24
Dołączyłam:
23 Lipca 2012r. 10:24
Urodziłam się:
19 Kwietnia 1999
Mieszkam w:
Darnassus

Poziom: 14

641 / 1750
Lista anime - ostatnie zmiany
Naruto: Shippuuden
Obejrzałam 411 z 500 odcinków
Owari no Seraph
Planuję obejrzeć
Kaichou wa Maid-sama!
Planuję obejrzeć
Shingeki no Kyojin
Planuję obejrzeć
Samurai Champloo
Planuję obejrzeć
おはよう~
372 - 13:03 <3


animu



Komentarze profilu
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Od najstarszych Strzałka w dół Od najnowszych Strzałka w górę
0
DawajSoka 10 Czerwca 2016r. 7:50
OHAYO !! :)
// Przynosi tosta ^^
0
Zayzy 16 Lipca 2016r. 19:03
Ohayou~
//zjada tosta :3
0
Subaru 5 Czerwca 2016r. 10:28
Ohayo!!!
Ps.uwielbiam cię mimo wszystko.
0
Zayzy 16 Lipca 2016r. 19:05
Przynajmniej jedna miła osóbka ;_;
0
Margo-Chan 30 Maja 2016r. 20:01
Ohayo! =^.^=
0
Zayzy 16 Lipca 2016r. 19:02
Konbanwa~ ^^
0
The-nejna 26 Maja 2016r. 15:18
Ohayo =^.^=
0
Zayzy 16 Lipca 2016r. 19:02
Ohayou~ :>
1
Annie XD 14 Maja 2016r. 13:10
Ohayo!!
//przynosi zgrzewke pepsi i mentosy
0
Zayzy 14 Maja 2016r. 19:50
Ohayou~
//wrzuca mentosy do pepsi
1
Lizbeth 12 Maja 2016r. 17:00
Ohayo! c:
0
Zayzy 14 Maja 2016r. 19:49
Ohayou C:
1
fordcat 6 Maja 2016r. 17:05
Ohajo! Przynosi jabłka. ('-'?
0
Zayzy 6 Maja 2016r. 21:15
Witam~
*chowa jabłka dla konia*
0
fordcat 7 Maja 2016r. 23:27
O... Hucuł czy pod siodło? #_#
0
Zayzy 7 Maja 2016r. 23:35
Pod siodło. ^^ Hucuł też może być pod siodło :D
1
akamexx 4 Maja 2016r. 22:10
Ohayo ~
0
Zayzy 4 Maja 2016r. 22:20
Hejo :>
1
Akazawa 4 Maja 2016r. 21:51
Konbanwa
//zostawia kosz ze słodyczami
0
Zayzy 4 Maja 2016r. 21:53
Konbanwa~
Dziękuję za koszyk <3
1
Saiunkou 2 Maja 2016r. 1:04
Ohayo *-*
0
Zayzy 2 Maja 2016r. 1:19
Konbanwa~ c;
1
Ginny102 1 Maja 2016r. 18:53
Ohayo ^^
0
Zayzy 1 Maja 2016r. 19:35
Ohayou :>
1
Strange Paparazzi 30 Kwietnia 2016r. 0:45
Ohayo ! Jak tam leci ??
0
Zayzy 30 Kwietnia 2016r. 1:00
Konbanwa~ A dobrze, powrót do anime, powrót do nieprzespanych nocy :D
1
Strange Paparazzi 30 Kwietnia 2016r. 22:41
a to dobrze :D takie noce najlepsze xD
0
Zayzy 1 Maja 2016r. 18:08
Gorzej, że rano trzeba wcześnie wstać xD
1
Meii 22 Lutego 2016r. 22:34
Ohayoo!^^
1
Zayzy 6 Kwietnia 2016r. 22:33
Ohayou gozaimasu~
2
Okinoku 28 Grudnia 2015r. 20:08
Hejo! :) *zostawia karteczkę*
0
Zayzy 6 Kwietnia 2016r. 22:33
<3
1
Cut 18 Lipca 2014r. 22:20
Yoo~
0
Zayzy 6 Kwietnia 2016r. 22:34
Hello~
1
Lady Ciel 205 24 Marca 2014r. 20:06
Konbanwa ♥
*zostawia Pocky pod drzwiami i znika w czeluściach internetu....
0
Zayzy 6 Kwietnia 2016r. 22:34
*Szybka reakcja*(internet explorer i te sprawy) *zjada pocky*
1
Wariorr25 27 Grudnia 2013r. 20:22
Fajny profil oraz piękny
avek ;)
*współczuje straty "R.I.P."*
Upominek
2
Zayzy 31 Stycznia 2014r. 20:49
Dziękuję. I nie ma co współczuć, pewnie i tak teraz znajdują się w lepszym miejscu, niż my. Tam są szczęśliwsze, nie są chore i nie cierpią. Tak jest lepiej. :)
1
Tobka 19 Października 2013r. 20:00
Z tego bd sie śmiać do końca mego życia xD
Ahh ten Key <lol>
1
Zayzy 19 Października 2013r. 21:39
Ahahahaha! xD
*Co to za czary?!* xd
1
Tobka 20 Października 2013r. 7:47
*Też tak chce!* xD
0
barthes8 25 Sierpnia 2013r. 0:36
lalala~ ^^'
1
Zayzy 29 Sierpnia 2013r. 22:25
lalalalalalalala~! >.<
0
barthes8 30 Sierpnia 2013r. 0:23
nyaa~ ^^'
1
Zayzy 5 Września 2013r. 20:22
http://www.youtube.com/watch?v=smN6sEImkug
1
Naroa 8 Sierpnia 2013r. 12:59
Ohayo ;) Arigato za słodycze i misia <3
1
Zayzy 8 Sierpnia 2013r. 14:40
Konnichwa! Nie ma za co. :D
1
Luna 6 Sierpnia 2013r. 19:34
Cześć!
*Pojawia się i znika zostawiając kosz słodyczy i owoców*
1
Zayzy 6 Sierpnia 2013r. 22:01
Konbanwa :D
*Zjada słodycze i parę jabłek*
2
Tobka 17 Lipca 2013r. 13:49
Pamiętasz jak na chacie pytałaś o czyiś avek?
Ja mu go znalazłam w moich archiwach kiedy to naszło mnie na neko
2
Zayzy 17 Lipca 2013r. 16:06
Nie, kurde, nie pamiętam już! Jak możesz mnie pytać o takie rzeczy?! Przecież to było aż jakieś 3 godziny temu!
Błagam cię, znajdź mu coś lepszego. Na ten nawet nie mogę patrzeć. Jest okropny. *^*
1
Tobka 17 Lipca 2013r. 21:46
Dałam mu ładniejszy, ale trzeba było ten wziąć ech... ten jego gust
Wysłałąm mu nowe, ciekawa jestem czy zmieni
1
Zayzy 17 Lipca 2013r. 22:28
mhm
2
Karasu 15 Lipca 2013r. 21:41
http://www.youtube.com/watch?v=asFgoA7cTtA

będzie łatwiej, nie będę robił błędów :P
2
Zayzy 15 Lipca 2013r. 22:56
ftw? xd Karasek, dobijasz mnie. Mam na imię Karolina, ale zdecydowanie wolę Zayzy, bo to imię jest głupie. :)
0
barthes8 16 Lipca 2013r. 5:34
*się wcina po raz kolejny* ^^'
hmmm kalinka , kalinka , kalinka maja karolink , karolinka , karolinka ma ja *tak jakoś mu się to skojarzyło z ruskim utworem* ^^'

Dlaczego nie lub swego imienia ? przecież ładne rymy i wiersze można układać za pomocą tego imienia ^^'

PS *Już nie przeszkadza i znika*
2
Zayzy 16 Lipca 2013r. 18:52
Naprawdę wkurza mnie ta "piosenka" (o ile to można tak wg nazwać...) Teraz ty mnie będziesz wkurzał? ;o
2
Karasu 16 Lipca 2013r. 19:23
on nie, ale ja... hmm... nie ja w sumie też nie :)
2
Zayzy 16 Lipca 2013r. 19:26
Ty już mnie i tak wystarczająco wkurzasz. Bardziej to już chyba nie możesz. :)
0
barthes8 16 Lipca 2013r. 20:19
W sumie ja nie rozumiem w 100% aspektu wkurzania (ah tak to jest jak się próbuje porzucić niektóre niepotrzeben zachowania ale dzięki temu jestem bardziej spokojnym człowiekiem ) i nie miałem zamiaru ciebie wkurzyć czy ja wyglądam jakbym nie miał serca ? ^^" ale to się zdarza jak w animu (szczególnie w haremówkach )
Ale jak to się mówi gniewająca się loli jest w pewnych aspektach bardziej kawaii ... !moe moe kyun <3 :333
2
Karasu 16 Lipca 2013r. 21:33
mam chyba naturalny talent, bo nawet się nie starałem :)
2
Zayzy 16 Lipca 2013r. 22:15
Tak, na to wygląda. To już druga osoba z takim talentem. :)
2
Karasu 16 Lipca 2013r. 22:18
BO to wszystko przez ten nick...
2
Zayzy 16 Lipca 2013r. 22:39
Masz coś do niego?! Wtedy miałam inny i jakoś też mnie tamten dopadł, więc mój nick nic tu do tego nie ma.
2
Tobka 17 Lipca 2013r. 12:19
Kremufffffffka, jak to pewna osoba mawiała kiedyś xD
Zgadzam się, nick nic do tego nie ma.
a o co w ogóle poszło? :3
2
Zayzy 17 Lipca 2013r. 13:03
po co się wcinasz, skoro nie wiesz o co chodzi? >.<
Zegnam was, już wiem nie załatwię wszystkich pilnych spraw... ~
2
Tobka 17 Lipca 2013r. 13:48
xD
1
Karasu 18 Lipca 2013r. 22:08
Ale to "y" jest trudne to zapamiętania :(
1
Tobka 17 Lipca 2013r. 12:17
Czyżby ta druga osoba to ja? xD chyba że masz na myśli Trinitarie

Strona 1 z 3
1
23   »
Nie posiadasz zezwoleń do pisania komentarzy.
Strona fanów japońskiej popkultury On-Anime 2009 - 2018
Napędzana przez autorski skrypt On-Anime 4, wykonany przez jednego z największych leni na świecie.